leuke vriendschap 056

• harriet

Ik ben 37 jaar jong en woon in omg.056

Ik ben zeer creatief aangelegd, kan alles met men handen en schilder dan ook.

Verder wil ik graag leuke dingen ondernemen.winkelen,terrasje,bezichtigingen,enz

Of heerlijk een kop koffie/thee met je drinken onder een goed gesprek over van alles en nog wat.

Ook zouden we het leuk vinden om met een stel leuke dingen te ondernemem, mijn man is 45 jaar jong heeft 2 rechterhanden, heeft hij ook wel nodig met al mijn ideeen hahahaha, we hebben een zoontje van 11 jaar en we zijn in blije verwachting van een baby. Maar we zijn nog zeer levenslustig en we zijn niet die types van huisje, boompje, beestje, maar er is nog meer in het leven. Wel vinden wel spelletjes; zoals Touche, kaartspellen enz heerlijk om te doen, want lachen dat is bij ons nummer 1.Natuur is ook een van onze bezigheden en wonen dan ook heerlijk vrijaf tussen de dieren in.

dus schrijf me of ons,

want wat is een leven zonder goeie vrienden die je s'nachts ook es uit bed kan bellen ;-)

Groetjes Harriet & Chris

• peter

hallo Harriet,

ik ben 41 jaar ,getrouwd geen kinderen,beiden 41. wonen in Drenthe.Houden van de natuur:wandelen en fietsen, verschillende bezigheden. Mij spreekt het verhaal oftewel je oproep wel aan. 056 is ook ergens in het moorden toch.

Het opbouwen van een vriendschap KAN veel tijd kosten of het moet gelijk goed klikken. En wat je zegt goeie vrienden heb je gewoon nodig. Althans de meesten.

Groetjes

• Harriet

Hoi Peter en partner,

Een beetje laat met mijn reactie! Maar ik heb een meisje hier van 4 jaar, die een weekje bij ons is, omdat onze vrienden es een weekje er tussen uit wilden, want het is een zorgen kindje…Eerlijk gezegd, valt het idd wel tegen met haar, want ik dacht dat doe ik wel even haha, tja mijn karakter denkt alles aan te kunnen, maar gevoelens/zorgen voor zo'n meid, dat is toch wel even iets anders. Maar ik heb dat graag voor mijn vrienden over, ze leven al zo hectisch daar in het westen, dat is hier in het noorden toch wel anders!!! We wonen bij Wolvega in de buurt, ik zelf ben opgegroeid in Nw.buinen/Stadskanaal.Zo nu heb je een klein beetje een indruk hoe ik ben, en waar ik voor sta als het om goeie vrienden gaat, dit geld ook voor mijn partner en echt waar die is nog een beetje erger hahaha

Groetjes en tot horens

Harriet en Chris

• sandra

hoi harriet/ ik ben sandra en woon in heerenveen en kom regelmatig voor mijn werk langs wolvega. ik zoek ook naar mensen in mijn omgeving die het leuk vinden om iets te gaan ondernemen. ben de laatste tijd steeds meer met de natuur bezig. volgens mij woon jij op een geweldig plekje. (vrij en met beesten) misschien lijkt het je wat om te gaan mailen. ik hoor het wel. groetjes sandra

• peter

Hallo Harriet & Chris,

Wij wonen in Beilen,wat afstand betreft valt het wel mee. Dus wat mij betreft lijkt het me wel aardig om contact te maken. Lees dat jullie ook geen zuurpruimen zijn.

Liever lachend ten onder gaan dan al zanikend en zuur kijkend wachten op wanneer het einde des levens aanbreekt! Of is dat te cru.

Wel zij is een Drenth en ik een Fries.

We kunnen eerst mailen via noormanpele@hotmail.com,maarliever niet eindeloos!

Benieuwd hoe jullie daar tegenover staan,nou hoor het wel,

Groetjes P & B

• harriet

ja we wonen hier heerlijk, en het lijkt me leuk om verder met je te kletsen.sorry dat het ff duurde dat ik reageerde, maar we hebben net onze witte broodsdagen achter de rug haha (paar maandjes te laat ivm verbouwing) je kunt me email..jetjuh-folkers@hotmail.com als je dat wat lijkt…doeiii tot schrijfssandra schreef: