vriendschap gezocht 077

• alice

Hoi, ik ben op zoek naar een leuke, gezellige, spontane vriendin!

Ikzelf woon in Venlo, ben gehuwd, 1 zoon, hobbies zijn lezen, fietsen, zwemmen, bloemschikken, wandelen met de hond langs de maas, lekker uiteten enz. Ben dus op zoek naar een vriendin waar je mee kunt lachen en huilen, gewoon lekker klessebesse. Oh…ja mijn leeftijd is 43 jaar.

Groetjes alice.

• Hans

Hoi alice ik kan geen vriendin voor jou zijn maar meschien wel een vriend !gewoon een vriend ik woon zelf in kessel en en ik zoek ook eigelijk gewoon iemand voor leuke dingen te doen meschien tot laater mijn naam is hans ik ben 42 jaar gr Hans

• alice

hoi Hans, ik zet net pas de PC aan, leuk dat je hebt gereageerd! Maak ook niet uit of vriendin/vriend, toch!?!?!?!? Je woont in Kessel, da's niet ver van hier. Ik hou ook wel van blues (rock??)………..moet komende zaterdag trouwens vroeg het bed uit wil kaartjes bemachtigen voor Bonjovi……komen pas 25 mei maar nu begint al de kaartverkoop……….en ben al vaker naar hun concert geweest………en je moet echt in de rij staan……..pf……..pppfff…………maarja je moet er wat voor over hebben, toch??? Vindt de kaartjes wel duur rond de 70 Euri!Van welke muziek hou jij zoal??Noem eens wat namen, meestal ken ik de namen beter als het soort muziek, hahahah!!

Gr.alice.

• Hans

hoi alice, ja !ik dach wat maakt het ook uit vriend of vriendin ????

zeg waar komt Bonjovi……….ahoi???

Ik vind het wel leuk dat je reageer …………..op mijn oproepje

Nou vraag jij mij om wat namen… ppfff…. moeilijk hoor hahahaha

ik ga meestal gewoon naar een blues avond en dan zie ik wel

ben pas nog in tegelen geweest was ook gezellig ……. en pas nog in

eindhoven !

waar moet je die kaartjes dan wel niet kopen ……dat je vroeg op moet ?

Groetjes.Hans ….