vriendengroep omgeving 076/0162

• elvira

Hallo daar,

Ik ben op zoek naar vlotte single mannen en vrouwen van ong. 38 tot 44 jaar om in de weekenden leuke dingen te ondernemen bijvoorbeeld; samen eten, film pakken, dansen, wandelen, fietsen, terrasje, bij elkaar op de bank hangen en kletsen, enz.

Ik ben een alleenstaande vrouw van 43 jaar. De kinderen zijn in het weekend bij hun vader en dan heb ik de tijd om leuke dingen te doen.

Dus heb je zin in gezelschap; in gezelligheid, goed gesprek, lol, actief/passief etc etc. reageer dan!!

Groetjes

• jork

Hoi hallo ik heb je mailtje gelezen en ik ben zelf iemand die zelf de hele week veel werk en a ook ik zoek iemand om leuke dingen te doen ik ben een goed verzode man en ja ik vind et wel leuk om un het weekend leuke dingen me jou te doen maar ik weet alleen niet waar is dat ergens 076 laat maar wat van je horen groetjes

• elvira

Hoi Jork,

Leuk dat je zo snel reageerde. Kun je wat meer van jezelf vertellen?

076 is Breda. Beetje in de buurt?

Groetjes Elvira

• jork

Hoi elvira wat leuk om toch wat van je te horen

JA ik zal wel wat over me zelf vertellen ik ben 42 en ikben zelf doe graag zelf ook dingen ondernemen maarja angezen ik toch wel een druk bestan hebt en dan bedoel ik me werk heb ik bijna geen tijd voor eens leuk op een terras te ziten of eens wat af te spreken met eeen leuke vrouw .

als ik mij zelf moet om schrijfen dan ben ik iemand met een zacht karakter en als ik al een relatie heb dan ben ik ook trouw niet van de een op de ander!

Mijn hobys zijn als ike tijd voor heb probeer ik twee a drie keer hard te rennen en ff naar therma bad maar wat leuk dat je kinderen in het wekend naar hun vader gaan

en ik kan me dan wel voorstelen als je schatjes er niet zijn dat in een leegte terecht kom . heb ik ook zo merk ik er niet veel van maar ik het wekend ben je echt alleen want vreden van me die heben dan wel een relatie n die zegen dan ook wel van kom maar naar ons , maar ja dat doe je ook niet altijd dus ja probeer je maar het wekend maar zelf leuke dingen te doen en dat doe ik ook weL,

IKk zou het leuk vinden om met jou leue dingen te doen en at bedoel ik wel met respect naar jou toe , zeg wat zou jij leuk vinden om n een wekend te doen. breda s wel een leuke stad ben er wel eens geweest ja dit kan ik ook nog over mezelf vertelen dat ik graag auto rij . ik heb zelf een leuk apartement en heb zo alles wat ik maar wil. alleen nog iemand om de leuke dingen van het leven mee te delen niet.

ik hoop dat ik zo een betje een beeld heb gegeven van me zelf nou tot ziens groetjes

• elvira

Jork,

Ik wacht nog even af of er meer reacties komen. Zoek een aantal mensen om gezamenlijk dingen te ondernemen.

Hoe werkt dit eigenlijk; moet ik steeds een bericht als antwoord plaatsen?

Elvira

• jork

Hoi Elvira is wel leuk om met meer mensen wat te ondernemen ! ik weet ook niet hoe of het hier werkt ! je mag me ook op mijn email adres mailen als je dat wilt . heb j trouwens nog een leuke dag gehad vandaag groetjes york

• onbekende

hoi elvira als je nu wat meer reacties heb.

dan kun je hun email adress vragen.

op het prikbord en dan kun buiten het prikbord met.

elkaar mailen.succes groetjes onbekende.