contact

• rita

Lieve mensen,

langs deze weg zoek ik mensen om mee te mailen en mogelijk nieuwe vriendschappen mee op te bouwen. Sinds een half jaar is mijn relatie uit en ik merk dat ik daar mee ook een groot deel van mijn vriendenkring ben kwijtgeraakt. Ik ben op zoek naar mensen die het gezellig vinden om via mail of msn te kletsen zonder enige verplichting of verwachting verder. Ik woon in de omgeving van almere en ik ben 41 jaar. Mijn hobbies zijn heel divers o.a. klussen, schilderen, dansen, joggen, lezen, films, strandwandelen. Mogelijk tot mails.

• anita

hoi rita

ik vind het wel leuk om te mailen mijn relatie is ook sinds een half jaar uit .

ik woon in overijssel ben bijna 41 en mijn grootste hobby is dansen en strandwandeling misschien tot mails

groetjes anita

• rita

Hoi Anita

vind ik okee. Wat is je mail adres?

groetjes rita

• anita

goeie morgen rita

mijn e mail adres is : joanjo@tiscali.nl

groetjes anita

• Marine

Dag Rita. Ik heb je berichtje zopas gelezen , en ik wil ook altijd nog enkele vrienden of vriendinnen bij hoor maar ik heb enkel een E Mail adres. Als je dit graag wil , kunnen we wel eens een mailtje sturen , en elkaar wat beter leren kennen eventueel. Groetjes Martineanita schreef:

>

> goeie morgen rita

>

> mijn e mail adres is : joanjo@tiscali.nl

>

> groetjes anita

• joria

hoi anita ook ik ben een alleenstaande moeder in twente en zoek vriendinnen ben 41 jaar en heb twee kids.ben benieuwd of je contact zou willen in de vorm van bv chatten??

hoor graag iets van je joria

• anita

hoi joria

leuk dat je reageert ja hoor lijkt mij wel heel gezellig

groetjes anita

• joria

hoi anita we kunnen misschien ook chatten??

jjhoopen@hetnet.nl

je kan mij toevoegen hoor!

dag fijne dag meid

joria