Hoe herken je nu of iemand je vrien(din) is, eigelijk moet deze pagina (Ik zou graag kennis willen maken met ) Heten. Vriendschap moet groeien, moet onderhouden worden. Dat duurt toch best een tijd voor je zeker bent dat je een goede vriend of vriendin hebt.
Zoek je gezeltschap om gezellig me uit te gaan , of ben je op zoek naar mensen waar je ook nog ander dingen mee kan delen.Gaat het alleen maar om de lol?
Of heb je ook behoefte aan een klankbord, een zetje in de rug of af en toe een schop onder je kont .Bij welke mensen voel je je thuis, op je gemak. en waar hoop je op als je kennis maakt met mensen ?
Ik kreeg vandeweek een klein gedichtje van iemand die me op deze pagina was op gevallen . Hij gaf eenreactie op een Email vriend gezocht, vraag.
Waarop ik hem een kattenbelltje stuurde stuurde om dat ik onder de indruk was.van zijn antwoord Vervolgens kreeg ik een berichtje terug.
Het ging als volgd
Neem een wolk in je hand
en stop er één in je mond,
zweef in gedachten
en kus de zon,
wuif naar de maan
en wens het gras een goedemorgen.
Vandaag ben je niet meer alleen !
Het voelde goed, een klein stemmetje binnen in me zei telkens "Vandaag ben je niet meer alleen.
Al zal ik deze man nooit tegen komen en alleenmaar af en toe met hem Emailen, Hij heeft die dag goed gemaakt.
Ik denk dat viendschap zit in het gevoel niet meer alleen te zijn.
Lieke