Nieuwe mensen gezocht.

• Geluk30

Lieve mensen,

Sinds kort ben ik in Meppel komen wonen en heb behoefte aan contact met anderen van rond de dertig, vooral in mijn omgeving. Om via de chat of ontmoetingen gedachten uit te wisselen met bewuste mensen en nieuwe vriendschappen op te bouwen. Ik ben 30 jaar en bezig met het opbouwen van een ander leven hier nu mijn relatie over is. Het lijkt me prettig om zo nu en dan bij elkaar te eten, te bellen, te lachen, te ondernemen. Zonder verplichtingen en verwachtingen.

Laat wat van je horen.

Lieve groet, Lara

laradejonge@msn.com

• Peter

Hallo Lara,

Las je oproep om nieuwe mensen te leren kennen hier in de omgeving.

Ik ben weliswaar 40 ,maar ben niet anders geworden sinds ik 30 was dus reageer ik toch maar. Woon in Beilen heb wel een relatie maar we kunnen altijd meer kennissen hier in de omgeving gebruiken,waar we of apart altijd heen kunnen gaan of wat dan ook. Samen eten (thuis) of iets te ondernemen kun je altijd afspreken.

Laat maar weten wat je ervan vindt en dan zien we dan wel weer verder,

Groeten, Peter

• Edwin

Hoi Lara,

Ik zoek eigenlijk ook een maatje voor een leuke vriendschap om wat leuks te ondernemen. Ik zet hier bewust niet neer dat ik op zoek ben naar een relatie. Zoiets laat zich nou eenmaal niet sturen. Daarvoor moet het immers wel heel erg goed klikken.

Ik zal even wat over mezelf vertellen. Even wat meer over mezelf. Ik ben Edwin, een vrijgezelle, 35 jarige, 194 cm lange vent met een normaal postuur uit Nieuwleusen. Mijn karakter is (ook al zeg ik het zelf) te omschrijven als: rustig, geduldig, (soms te) eerlijk, betrouwbaar, mild en nuchter. Bovendien kan ik slecht tegen echt onrecht. Ik ben serieus op de momenten dat het moet waarbij ik een goed gesprek niet uit de weg ga, maar aan de andere kant hou ik ook wel van een lolletje.

Groetjes,

Edwin

• Geluk30

Hallo Edwin, dank voor je reactie! Heb jij ook een hotmail-adres, zodat we via de chat kunnen uitwisselen? Ik vind dat prettiger dan dat via dit forum te doen.

Geniet van het weekend.

groet Lara

• Geluk30

Hoi Peter, ik heb je reactie ook gelezen, bedankt, en vraag me af of je een hotmail-adres hebt? Ik vind het prettiger om op die manier te ‘kletsen’, i.p.v. op dit forum.

groet, Lara

• Edwin

Hoi Lara,

Mijn hotmail adres is: s_edwin69@hotmail.com

Voeg me maar toe aan je msn. Dan komen we elkaar daar wel een keer tegen.

Groetjes,

Edwin

• peter

Hoi Lara,

Zoals je wilt en en ik vind dat ook als het wat persoonlijker zou worden dan hebben anderen daar niets mee. Had je al rechtstreeks wwn mail gestuurd, misschien nog niet geopend of je dacht onbekend: weg ermee, dus bij deze nogmaals mijn adres:

noormanpele@hotmail.com

Heb die van jou al toegevoegd,

Groetjes, peter

• robert schreurs

Hoi Lara

Ik heb je op roep gelezen ik woon in Hoofddorp

dat is niet in de buurt maar afstand is geen probleem toch

ps hier is mijn msn robman117@hotmail.com

groeten robert