Hallo Anne, ik zag je berichtje en las dat je ook in Dordrecht woon. Ik heb ook een bericht geplaats op de prikpagina, aangezien ik sinds een tijdje in Dordrecht woon en een leuke vriendin in de buurt mis om inderdaad eens bij elkaar langs te gaan of wat leuks te gaan doen. Ik ben wel jonger dan jou (23 jaar oud), maar ik heb wel meer vriendinnen die ouder zijn dan mij, ik ben heus niet een of ander giebelend jong meisje. (hoewel ik samen met een vriendin in een deuk liggen om een grappige film natuurlijk nog wel vind kunnen).
Je gaat dus naar school voor beeldende kunst, dat is vast interessant! Doe je dat fulltime of heb je er ook nog een baan naast? Ik werk fulltime als HR Assistent in Dordrecht en in oktober begint mijn tweede semester weer voor avondopleiding Personeelszaken in Rotterdam. Wat doe je verder nog buiten je opleiding? Ben je ook sportief en hou je van buiten zijn (wandelen, fietsen, skaten?) En waar woon je ergens in Dordrecht? Ik woon in de Lekstraat, dat is op de Staart vlakbij het Wantij. Die oude panden die vorig jaar helemaal gerenoveerd zijn. Daar heb ik met mijn vriend afgelopen december een huis gekocht. Ik kom oorspronkelijk uit Langerak, een klein dorpje met zo'n 1.500 inwoners waar iedereen elkaar kent, dus het is voor mij erg wennen hier. Gelukkig hebben we een hele leuke straat met veel starters dus dat scheelt. Maar m'n vriendinnen uit m'n ouderlijk dorp mis ik dus wel (hoewel ik ze nog regelmatig zie) maar ik zou dus graag in contact komen met leuke mensen in Dordrecht.
Laat je weten of het je gezellig lijkt om elkaar wat beter te leren kennen? Ik weet niet wat je e-mail adres is? Dat van mij is anikalockmzt@hotmail.com.
Misschien tot mails! Groetjes,
Anika