Vrouwlijk maatje gezocht

• Edwin

Hallo onbekende meiden,

Ik zoek is een aardig (innerlijke kwaliteiten vind ik belangrijker dan uiterlijke) vrouwlijk maatje uit de regio Zwolle/Meppel/Hoogeveen voor een leuke vriendschap aangezien ik nu een beetje in een mannenwereld leef. Ik zet hier bewust niet neer dat ik op zoek ben naar een relatie. Zoiets laat zich nou eenmaal niet sturen, maar als de klik er wel zou komen dan zal ik dat niet erg vinden.

Even wat meer over mezelf. Ik ben Edwin, een vrijgezelle, 35 jarige, 194 cm lange vent met een normaal postuur uit de hierboven genoemde regio. Mijn karakter is (ook al zeg ik het zelf) te omschrijven als: rustig, geduldig, (soms te) eerlijk, betrouwbaar, mild en nuchter. Bovendien kan ik slecht tegen echt onrecht. Ik ben serieus op de momenten dat het moet waarbij ik een goed gesprek niet uit de weg ga, maar aan de andere kant hou ik ook wel van een lolletje.

Nou dames, wie durft?

Groetjes,

Edwin

• cynthia

Hoi Edwin,

Om maar meteen met de deur in huis te vallen. Ik woon niet echt in je buurt, ben ook wel een stukje jonger, maar het kan altijd gezellig zijn om te mailen en chatten.

Dus als dit je niet tegenstaat, ben ik in voor een goed gesprek en een lolletje.

Gr,

CynthiaEdwin schreef:

>

> Hallo onbekende meiden,

>

> Ik zoek is een aardig (innerlijke kwaliteiten vind ik

> belangrijker dan uiterlijke) vrouwlijk maatje uit de regio

> Zwolle/Meppel/Hoogeveen voor een leuke vriendschap aangezien

> ik nu een beetje in een mannenwereld leef. Ik zet hier bewust

> niet neer dat ik op zoek ben naar een relatie. Zoiets laat

> zich nou eenmaal niet sturen, maar als de klik er wel zou

> komen dan zal ik dat niet erg vinden.

>

> Even wat meer over mezelf. Ik ben Edwin, een vrijgezelle, 35

> jarige, 194 cm lange vent met een normaal postuur uit de

> hierboven genoemde regio. Mijn karakter is (ook al zeg ik het

> zelf) te omschrijven als: rustig, geduldig, (soms te)

> eerlijk, betrouwbaar, mild en nuchter. Bovendien kan ik

> slecht tegen echt onrecht. Ik ben serieus op de momenten dat

> het moet waarbij ik een goed gesprek niet uit de weg ga, maar

> aan de andere kant hou ik ook wel van een lolletje.

>

>

> Nou dames, wie durft?

>

> Groetjes,

>

> Edwin

• Edwin

Hoi Cynthia,

Leeftheid maakt niet zoveel uit. De plaats waar je woont wel een beetje. Ik weet ook wel dat het leuk is om te mailen en chatten, dat doe ik dan ook wel met een paar meiden. Maar uiteindelijk haalt dat toch niet het niveau van een gewone vriendschap.

Groetjes,

Edwin

• cynthia

Hoi Edwin,

Ik begrijp je volkomen. In ieder geval leuk dat je toch even hebt gereageerd, en ik hoop dat er andere mensen zijn die wel wat dichterbij jou wonen en vriendschap willen.

Groetjes,

Cynthia

• Edwin

Hoi Cynthia,

Jij ook bedankt voor de moeite….

En ik reageer eigenlijk altijd wel op serieuse mail, dat vind ik gewoon wel zo netjes.

Groetjes,

Edwin