vrienden gezocht omgeving 070

• Feeling Fine

Hallo allemaal,

Ik ben een meisje / vrouw van 25 jaar en woon in Den Haag. Mijn sociale netwerk is behoorlijk klein; mijn vrienden zijn op 1 hand te tellen. Dit komt mede door verhuizing in combinatie met mijn karakter; “einzelganger” en soms behoorlijk eigenzinnig. De contacten die ik met studie en werk heb opgebouwd zijn verwaterd door de woonafstand.

Ik heb heel lang gezegd “ik heb niemand nodig”, maar natuurlijk is dit niet zo. Doordat ik behoorlijk druk ben (werk 32 uur per week i.c.m. studie in de avonduren), mis ik het op zich niet zo. Toch zijn er regelmatig momenten dat ik graag iemand zou willen bellen om even te kletsen of met iemand iets leuks wil doen. Ik heb mezelf afgevraagd hoe ik hier verandering in aan kon brengen en kwam bij het internet uit. Ik vond het eerst een beetje “kneuzig” om op internet naar vrienden te zoeken. Na een aantal berichtjes gelezen te hebben, ben ik er achter dat er meer mensen met dit probleem zitten en dit heeft me over de drempel heen geholpen.

Via dit berichtje hoop ik reacties te krijgen van leeftijdgenoten uit de omgeving van Den Haag en die ongeveer in hetzelfde schuitje zitten. Ik wil graag eerst met elkaar e-mailen, om elkaar wat beter te leren kennen (= lekker veilig!!). Daarna vind ik het misschien ook leuk om een keer de stoute schoenen aan te trekken en wat leuks met elkaar te doen.

O ja, ik heb een vriend. Ik weet wel dat het eigenlijk niet uitmaakt, maar om moeilijkheden te voorkomen, zoek ik vooral vrouwelijke reacties.

Mijn hobbies zijn sporten (tennis, skaten), dieren, lezen, reizen. Ik ben niet zo'n feestbeest, maar op zijn tijd vind ik het wel leuk. Een biosje pakken of terrasje pikken gaat er altijd wel in. Een strandwandeling trouwens ook…

Nou, heb je het gevoel dat ik jou zoek, reageer vooral. Wie weet komt er een vriendschap uit naar voren.

• cynthia

Hallo Feeling Fine,

Ik ben Cynthia, 27 jaar, getrouwd en woon in Capelle aan den IJssel. Ik kan me helemaal in jouw verhaal vinden. Ben eigenlijk net zo'n type. En ken de woorden dat je helemaal niemand nodig hebt. Ik ben zelf ook niet echt iemand die zomaar op mensen afstap, en dus eigenlijk net als jij een einzelganger ben. Ook ik heb een drukke baan(36uur) en een studie in de avond uren.

Ik heb zelf een week geleden een bericht geplaatst. Dit omdat er een aantal mensen er op aandrongen dat ik wat vrienden zou krijgen dicht bij huis en ik vond dat niet nodig. Mijn vrienden zijn ook op 1 hand te tellen.

Ik ging eigenlijk net als jij, gewoon maar eens kijken op het internet en kwam op deze pagina uit. Ook ik kwam erachter dat er toch wat meer mensen zijn die een maatje voor wat dan ook zoeken.

Mijn hobbies zijn, films kijken, soaps en series(ben groot fan van de serie Friends), dieren( heb drie katten), af en toe bij mooi weer een stuk fietsen. Ben verder niet echt sportief ingesteld. Wandelen, al doe ik dat ook niet zo vaak.

Doordat onze verhalen zo overeenkomen zou ik graag met jou in contact komen via de email om eens wat meer met elkaar te “praten” en wie weet zit er een vriendschap in. Niet geschoten is altijd mis, zullen we maar denken.

Mijn email adres is :cynthia.plomp@planet.nl.

Ik hoor graag van je.

Groetjes,

Cynthia