27 jarige zoekt mensen in omg Rotterdam voor contact en evt vriendschap

• cynthia

Hallo,

Ik ben een 27 jarige vrouw uit Capelle aan den IJssel. Ben getrouwd en heb een drietal katten.

Buiten hun heb ik niet veel “eigen” vrienden. Wel vrienden gehad, maar dat is een beetje over door lange afstand.

Ben in 2001 verhuisd van Lelystad, waar ik wel wat vrienden had, naar Rotterdam gegaan en ben sinds vorig jaar naar Capelle verhuisd. Heb alleen niet veel vrienden weten te maken, maar ook niet echt opgezocht. Ben geen echt kroegentype en ook niet iemand die zomaar op mensen afstapt.

Gek genoeg heb ik in m'n leven meer mannelijke vriendschappen gehad dan vrouwelijk.

Ik zou het dan ook leuk vinden om met zowel mannen als vrouwen in contact te komen om in eerste instantie te mailen/chatten, en daarna kijken of we eens af kunnen spreken. Zou het wel fijn vinden om met mensen van rond mijn leeftijd te kletsen.

Wie o wie heeft zin in dit avontuur.

Groetjes,

Cynthia

• Anika

Hoi Cynthia, ik las je berichtje op het prikbord en je lijkt me wel een leuke meid. Ik heb zojuist ook een berichtje geplaatst omdat ik ook ben verhuisd (naar Dordrecht) en ook nog geen echte vriendinnen dicht bij huis heb.

Wat ik wel leuk vind is dat jij had geplaatst dat je eigenlijk meer mannelijke vrienden hebt gehad. Dit is bij mij ook het geval en ik ben ook niet zo'n “meisjes-type” voel me bij mannen vaak fijner omdat die zonder geroddel en druk maken over de kleinste dingetjes kunnen. Ik ben een gewone vlotte meid van 23 jaar, voor alles in (stapperiode al een beetje voorbij) en zoek gewoon een gezellige en liefst ook sportieve vriendin om leuk mee te wandelen, wat te drinken, winkelen en bij te kletsen op de bank met een fles wijn of een grappige film.

Ik las dat je getrouwd ben. Ik woon sinds 5 maanden samen maar omdat mijn vriend vaart is hij soms een tijdje niet thuis. Vaak puzzel ik dan of lees en binnenkort begint m'n tae-bo en aerobic weer. Verder skate en zwem ik ook graag. Ik weet niet of jij werkt en zoja wat je doet? Ik werk fulltime als HR Assistent op de afdelingspersoneelszaken, een pittige drukke baan maar wel heel erg leuk.

Ik hoor wel van je of je denkt dat het te doen is, groetjes!

Anika

• cynthia

Hallo Anika,

Leuk dat er meer mensen zijn die meer gemeen hebben met mannen dan met vrouwen.

Als antwoord op je vraag kan ik je vertellen dat ik op het moment alweer 4 jaar werkzaam ben bij een energie adviesbureau in Capelle aan den IJssel. Ik werk hier al sinds dat ik in Rotterdam ben komen wonen. Eigenlijk ben ik alweer op zoek naar wat anders.

Graag zou ik wat meer over jouw werk horen. Dit is een optie voor mezelf welke ik in gedachte houdt.

Ik heb je verteld over huisdieren, en dat vind ik niet echt terug in jouw berichtje. Houd je van dieren, heb je dieren, zo ja wat voor dieren. Of houd je er helemaal niet van of heb je ze niet.

Het lijkt me leuk een idee te hebben met wie ik te maken heb. Lijkt me in ieder geval leuk om met je te mailen, als je daar zin in hebt. Ik ben zoals ik al eerder schreef niet echt het type wat zomaar op mensen afstapt, al is dat met mannen nooit echt een probleem geweest. Dus als je wilt mailen, je hebt m'n adres.

Groetjes,

CynthiaAnika schreef:

>

> Hoi Cynthia, ik las je berichtje op het prikbord en je lijkt

> me wel een leuke meid. Ik heb zojuist ook een berichtje

> geplaatst omdat ik ook ben verhuisd (naar Dordrecht) en ook

> nog geen echte vriendinnen dicht bij huis heb.

>

> Wat ik wel leuk vind is dat jij had geplaatst dat je

> eigenlijk meer mannelijke vrienden hebt gehad. Dit is bij mij

> ook het geval en ik ben ook niet zo'n “meisjes-type” voel me

> bij mannen vaak fijner omdat die zonder geroddel en druk

> maken over de kleinste dingetjes kunnen. Ik ben een gewone

> vlotte meid van 23 jaar, voor alles in (stapperiode al een

> beetje voorbij) en zoek gewoon een gezellige en liefst ook

> sportieve vriendin om leuk mee te wandelen, wat te drinken,

> winkelen en bij te kletsen op de bank met een fles wijn of

> een grappige film.

>

> Ik las dat je getrouwd ben. Ik woon sinds 5 maanden samen

> maar omdat mijn vriend vaart is hij soms een tijdje niet

> thuis. Vaak puzzel ik dan of lees en binnenkort begint m'n

> tae-bo en aerobic weer. Verder skate en zwem ik ook graag. Ik

> weet niet of jij werkt en zoja wat je doet? Ik werk fulltime

> als HR Assistent op de afdelingspersoneelszaken, een pittige

> drukke baan maar wel heel erg leuk.

>

> Ik hoor wel van je of je denkt dat het te doen is, groetjes!

> Anika

• Anika

He Cynthia, Grappig dat je over dieren begint, ik had het geloof ik wel in mijn bericht gezet dat ik had geplaatst. Jij hebt drie katten, nu moet ik eerlijk zeggen dat ik niet zo'n kattenfanaat ben, ik hou wel heel erg van honden, maar dat is een beetje zielig op een bovenwoning dus dat hebben we niet gedaan. Ik wilde persee een konijn of iets dergelijks, maar iedereen verklaarde me voor gek in zo'n klein huisje met een balkon. Maar ik bleef volhouden en heb aan m'n vader gevraagd om voor m'n verjaardag een hok te timmeren en het is harstikke leuk geworden. Ik heb op m'n balkon aan weerszijden een balkonkast, nu hebben we uit 1 de deur gehaald, daar heeft mijn vader bovenin een hok gemaakt met 2 kwarteltjes (soort kleine kipjes, daar hebben mijn ouders er nog meer van) en dan een weggewerkt stuk met al het voer en onderin een hok met een konijn (vlekkie) en een cavia (christophel) nou en die hebben het harstikke gezellig samen! Ze hebben nu ook inmiddels een uitloopstukje op het balkon, dus met lekker weer zet ik het hok lekker open en ga ik er met m'n boek tussen zitten!

He, maar ik ga je in m'n pauze mailen oke? Dan mail ik ook wat over m'n werk (waar ik nu ernstig maar eens mee moet beginnen) maar ik heb thuis geen internet vandaar. Want wat heb jij voor functie binnen het energie adviesbureau? 4 jaar, als je dan b.v. nog nooit gewisseld ben kan ik begrijpen dat je wat anders wilt. Ik werk hier nu net 9 maanden, hiervoor 5 maanden in Turkije gewerkt en daarvoor 3 jaar als directiesecretaresse bij een speciaal- en zwaartransportbedrijf (mannenwereld, heel gezellig!!)

Je moet wel je mailadres even hierop zetten, want die vlakt 'ie toch weg. Die van mij kun je ook niet zien geloof ik? Het is in ieder geval; anikalockmzt@hotmail.com

groetjes,

anika

cynthia schreef:

>

> Hallo Anika,

>

> Leuk dat er meer mensen zijn die meer gemeen hebben met

> mannen dan met vrouwen.

>

> Als antwoord op je vraag kan ik je vertellen dat ik op het

> moment alweer 4 jaar werkzaam ben bij een energie

> adviesbureau in Capelle aan den IJssel. Ik werk hier al sinds

> dat ik in Rotterdam ben komen wonen. Eigenlijk ben ik alweer

> op zoek naar wat anders.

>

> Graag zou ik wat meer over jouw werk horen. Dit is een optie

> voor mezelf welke ik in gedachte houdt.

>

> Ik heb je verteld over huisdieren, en dat vind ik niet echt

> terug in jouw berichtje. Houd je van dieren, heb je dieren,

> zo ja wat voor dieren. Of houd je er helemaal niet van of heb

> je ze niet.

>

> Het lijkt me leuk een idee te hebben met wie ik te maken heb.

> Lijkt me in ieder geval leuk om met je te mailen, als je daar

> zin in hebt. Ik ben zoals ik al eerder schreef niet echt het

> type wat zomaar op mensen afstapt, al is dat met mannen nooit

> echt een probleem geweest. Dus als je wilt mailen, je hebt

> m'n adres.

>

> Groetjes,

>

> CynthiaAnika schreef:

> >

> > Hoi Cynthia, ik las je berichtje op het prikbord en je lijkt

> > me wel een leuke meid. Ik heb zojuist ook een berichtje

> > geplaatst omdat ik ook ben verhuisd (naar Dordrecht) en ook

> > nog geen echte vriendinnen dicht bij huis heb.

> >

> > Wat ik wel leuk vind is dat jij had geplaatst dat je

> > eigenlijk meer mannelijke vrienden hebt gehad. Dit is bij mij

> > ook het geval en ik ben ook niet zo'n “meisjes-type” voel me

> > bij mannen vaak fijner omdat die zonder geroddel en druk

> > maken over de kleinste dingetjes kunnen. Ik ben een gewone

> > vlotte meid van 23 jaar, voor alles in (stapperiode al een

> > beetje voorbij) en zoek gewoon een gezellige en liefst ook

> > sportieve vriendin om leuk mee te wandelen, wat te drinken,

> > winkelen en bij te kletsen op de bank met een fles wijn of

> > een grappige film.

> >

> > Ik las dat je getrouwd ben. Ik woon sinds 5 maanden samen

> > maar omdat mijn vriend vaart is hij soms een tijdje niet

> > thuis. Vaak puzzel ik dan of lees en binnenkort begint m'n

> > tae-bo en aerobic weer. Verder skate en zwem ik ook graag. Ik

> > weet niet of jij werkt en zoja wat je doet? Ik werk fulltime

> > als HR Assistent op de afdelingspersoneelszaken, een pittige

> > drukke baan maar wel heel erg leuk.

> >

> > Ik hoor wel van je of je denkt dat het te doen is, groetjes!

> > Anika

• cynthia

He anika,

Jammer dat ik geen mailtje meer van je heb ontvangen. Je zult het wel druk hebben gehad op werk. Kan me dat wel voorstellen. Dit had je al aangegeven in je eerste bericht.

Ik heb je vandaag nog een mailtje gestuurd vanaf werk.(cynthia.plomp@mckinnon-clarke.com)

Je hebt gevraagd naar mijn functie binnen het bedrijf. Ik ben verantwoordelijk voor het verwerken van energienota's. Ik vraag ze op, voer ze in en zo'n beetje alle administratieve werkzaamheden die je er omheen kan bedenken

Op werk weet eigenlijk niemand dat ik daar weg wil, dus heb ik het altijd alleen in prive-sferen over het weg willen.

Ik zou het leuk vinden wat vaker met je te mailen. Dit kan op werk, email adres is nu bekend, en anders kan het op prive mail. Dit is : cynthia.plomp@planet.nl.

We hoeven natuurlijk niet over werk te praten overdag, vind het veel leuker om het over andere dingen te hebben.

Ik hoor wel van je.

Groetjes,

Cynthia

• Lena

Dag Cynthia,

Ik ben ook 27 en woon ook niet zo lang in R'dam en ben opzoek naar vriendin om leuke dingen te doen als we tijd en zin hebben en anders kopje koffie staat altijd voor je klaar om lekker te praten, film te kijken of nog iets wat we leuk vinden… Waar studeer je en wat wind je leuk om te doen in je vrije tijd?

Groetjes,

Lena

• cynthia

Hoi lena,

Dank je voor je reactie. Ik volg een cursus Basisopleiding Administratief Medewerker. Deze cursus volg ik via het NTI, en ben daar nu een klein half jaar mee bezig. Ik volg deze cursus om bij mijn huidige werkgever weg te kunnen maar nog niet helemaal de keus heb gemaakt waar ik dan graag heen zou willen.

In mijn vrije tijd mag ik graag een film kijken, en wat achter de computer zitten om zoals nu op diverse sites te kijken.

Ook ga ik graag stadten, zolang de portemonnaie het toelaat.

Je geeft aan in je berichtje dat je uit Rotterdam komt. Waar ergens in Rotterdam. Ik heb zelf in het “Oude Noorden” gewoond.

Nou ik hoor graag van je.

Groetjes,

Cynthia

• Lena

Dag Cynthia,

Ik woon precies daar op Bergsingel, dus lekker bij het centrum. Tegenwoordig werk ik niet, maar graag wil ik iets vinden. Nu ben ik bezig met taalcursus en voorbereiding voor de hogeschool. Ik ga in september daarmee beginnen.

Net als jij vind ik leuk om naar de stad te gaan. Het hoeft niet altijd met het geld daar naartoe te gaan. Ik ben niet echt stapper, maar vind het altijd leuk om naar een andere stad of naar de strand te gaan, lekker een boekje lezen of gewoon een meidenavond organiseren met een leuke film of zonder, praten met elkaar…

Je zegt dat je weg wil van je werkgever, vind je je werk niet leuk of gewoon wil je iets anders. En wat voor ideeën heb je… Ik ben ook best eigenzinnig, dus veranderingen in leven spreken me aan.

Tot volgende keer.

• cynthia

Hoi Lena,

De reden dat ik weg wil bij mijn huidige werkgever is dat mijn hoofdtaak, het invoeren van nota's, sinds een half jaar wordt overgenomen door een groep mensen in Thailand. Aangezien ik toch wel met plezier invoer, zoek ik wat anders. Ook is de sfeer in het algemeen niet echt meer om over naar huis te schrijven, dus al met al in mijn ogen een goede reden om weg te willen.

Meiden avondjes heb ik tot nu toe maar weinig georganiseerd, simpelweg omdat ik niet veel vrienden heb om dat mee te doen.

Ik weet trouwens niet of jij thuis mail hebt maar je kunt mij ook gewoon op mijn thuismail bereiken. Dit adres staat in het berichtje van 9 augustus.

Prive mailen is waarschijnlijk wat beter. Anders komen er hier wel wat veel berichtjes te staan.

Ik hoor wel van je.

Groetjes,

Cynthia