Yo folks

• Marco

Yo folks,

Ik zal me ff voorstellen. Mijn naam is Marco en ik ben 33.

Pffff iets over mezelf vertellen. Uiteraard wil ik niet alles in 1 keer

kwijt want anders valt er in een eventuele volgende meel niets meer te vermelden.

Ik woon in Venlo, mijn grootste hobby's zijn fitness, darten en het

verbouwen van mijn appartement. Daarnaast stop ik nog vrij regelmatig mijn neus in een studieboek

Ik plaats deze oproep omdat een tijdje geleden de relatie met mijn vriendin is beeindigd. Gedurende die relatie is mijn vriendenkring aardig uitgedund en via deze weg wil ik proberen om mijn vrienden-, kennissen- en bekendenkring weer wat uit te breiden. Ik ben niet op zoek naar een relatie.

Wil je meer van me weten, vind je het leuk om met mij over van alles en nog wat te melen, laat dan snel iets van je horen. Mijn meelboks snakt naar post.

Toedeloe,

Marco

• joke

hallo marco ik ben joke ik ben wel 52 jaar maak dat wat uit of niet ik zoek geen relatie alleen mailen dat vind ik leuk,laat even wat van je horen groetjes joke

• Marco

Hoi Joke,

Bedankt voor je reactie. Klinkt misschien afgezaagd maar ik ben toch meer op zoek naar mensen van mijn eigen leeftijdscategorie.

Gr. Marco

• joke

hoi marco wat je daar schreef vind ik echt afgezaagd .

denk je nou echt dat een vrouw van 52 niet kan mailen of zo .

je laat elkaar in de waarde zoals je bent hoor of weet je niet wat dat is.

joke

• zieallesvandepositievekant

He Joke,

Zo je moet hier niet zo zwaar aan tillen hoor. Marco wil gewoon graag met leeftijdgenoten mailen. Hij is toch gewoon heel eerlijk dat hij dat aangeeft. Dus niet zo druk om maken. Hij geeft toch ook niet in zijn mail aan dat jij op 52jarige leeftijd niet kunt mailen. Nee dat maak jij er zelf van. En Joke er zijn vast wel meer mensen op deze site die wel met jou willen mailen.

Dus allee he,

Succes met het vinden van het juiste mailmaatje.

Jij trouwens ook hoor Marco

Groetjes

• joke

hallo marco sorry dat ik zo regeerde ik was denk ik niet zo in mijn hum.

daar kan jij niets aan doen hoor ik hoop voor jou dat je heel veel vrienden krijg.

waar je mee kunt mailen.en dat daar ook vriendschap uit groeit groetjes joke

Tof van je Joke dat je zo reageert. En iedereen heeft wel zo eens zijn humeur.

En Marco en Joke mail ze met wie dan ook

groetjes

• joke

geachte onbekende ik vind het fijn dat u zo reageer op mijn email voor marco.

want ik meen het echt en ook voor mijn excuus dat is ook oprecht.

ik hoop dat marco mijn excuus aanvaard dankje wel voor het begrip.

wie bent u toch groetjes joke.

Nou ik kan niet voor Marco spreken, dus hij zal er zelf nog wel op reageren. En ik ben geen U hoor maar gewoon jij.

En en levensgenieter van top tot teen

fijn weekend

groetjes en succes verder

• Marco

Excuses aanvaard…. zand erover -;

zieallesvandepositievekant, bedankt voor jouw bijdrage…-;

Gr. Marco