goed prikbord...werkt het ook ?

• Saskia

Sinds kort lees ik mee op dit pb.

Ben benieuwd of er mensen hier al vriendschap hebben gesloten.

• joke

hallo saskia ik moet je eerlijk zeggen als je in de 50 bent is het heel moeilijk.

als je een jongere leeftijd heb gaat het veel gemakkelijker zoals als ik het leest op de bp maar als je een keer zin heb om te mailen dan kan dat altijd en anders veel geluk groetjes joke.

• Saskia

Joke,

Aardig dat je reageerde.

Inderdaad is het moeilijker voor 50 + ers. (spreek uit ervaring)

De meeste mensen hebben dan een familie om zich heen doe de aandacht vraagt.

Wat mij echter is opgevallen , op het internet, is dat veel jonge mensen zich eenzaam voelen , geen vrienden hebben.

Mijn vraag was meer uit interesse.

Of oproepen hier al hebben geleid tot echte vriendschappen.

Ik heb daar n.l. een gedachte over en ben benieuwd .

• joke

hallo saskia ik heb je email gelezen en ja er zijn een hoop eenzamen tussen,

maar of ze nu echt vriendschap hebben daar kom je denk ik niet achter,

als ik al moeilijk heden heb met de vraag om wat met mensen temailen.

dan weet ik het ook niet meer,mailen is leuk en je kan zelf uit maken hoe ver je wil gaan ik ben ook een wees maar voel me eigen niet eenzaam ik heb veel kennissen om mij heen saskia ik heb een vraag aan jou wil je met mij mailen,maar niet via de pb als je dat ook wil dan hoor ik het wel groetjes joke.

• Saskia

Dat is inderdaad de gedachte die ik heb door wat ik zo heb gelezen op internet.

De mensen willen vriendschap, contact, maar als het er op aan komt blijft het bij wensen en doen ze er niets mee .

En begrijpen dan niet waarom het niet lukt.

Ik ben er gewoon benieuwd naar of er mensen zijn die via dit pb wel een vriend/vriendin hebben gevonden. Blijkbaar niet.

Ik zal je een mail sturen later op de dag , want ga zo de deur uit.

Groet.

• mensje

Hebben jullie het over ons??????????????