vrienden

• jacqueline

hoi

mijn naam is jacqueline en ik ben opzoek naar contact. ik heb erg weinig vrienden en daar schrik wel van. ik ben 22 en op mijn leeftijd zou je toch zeggen dat j uitgaat en gezellige dingen doet en samen op vakntie gaan enzovoorts. ik heb dat niet. ik heb twee vriendinnen die elk hun iegen leven hebben. ik spreek ze misschien een keer in de twee maanden end an drinken we rgens wat en dat is dan dat.

ik woon in limburg vlakbij roermond en t zou leuk zijn als jij in de buurt zou wonen. dus ben je ook vaak alleen en wil graag wat mer op stap en leuke dingen gaan doen, want thuis zitten daar wodrt echt niet vrolijk van, dan hoop ik dat jij mij mailt en dat er msichien en leuk vriendschap kan ontstaan.

ik hoop tot gauw.

jacqueline

• marjan

hoi jacqueline,

heb je bericht gelezen en het lijkt me wel leuk om te mailen. ben zelf ook werkzaam in de tuinbouw. ga zelf weinig uit want echt vrienden heb ik niet.mocht het je wat lijken om met mij te mailen mij lijkt het wel leuk dan hoor ik het wel. groetjes marjan

• Lisa

Hoi Jacqueline,

Ik zit met hetzelfde geval als jij. Ik ben ook erg jong en heb zeer weinig vrienden. Veelal uit elkaar gegroeid, vriendjes die tussenbeide kwamen, verschillende interesses enzovoort.

Ik woon in Maastricht en ben 19 jaar. Op dit moment woon ik een jaar samen met mijn zeer lieve vriend.

Als je interesse hebt, hoop ik het te horen!

Lisa