mensen ontmoeten in heerenveen e.o.

• sandra

hallo allemaal

ik woon in heerenveen en ben nu nog 37 jaar en wil graag meer mensen ontmoeten om samen activiteiten te ondernemen. (zwemmen/fietsen/wandelen/terrasje pakken/koken/cursus volgen/etc./etc.) lijkt het jou ook wat. geef dan een reactie ik ben benieuwd. hoi

• peter

Hallo Sandra,

Hoever is de omgeving van Heerenveen, als je wilt kun je dat ook uitbreiden tot in Drenthe of zo, want de dingen die je leuk vindt,doe ik ook geregeld,

Groetjes, Peter

• sandra

ik zou het kunnen uitbreiden, maar mijn ervaring is dat het dan minder spontaan af te spreken is en dat is eigenlijk wat ik toch ook graag zou willen. maar misschien kun je vertellen waar jij in drenthe woont. hoi groetjes sandra

• peter

Hoi Sandra,

Je hebt gelijk in het spontane van goh ik kom even langs,maar zelf woon ik in Beilen in Drenthe dus. Als je verder wilt mailen zou je dan via onderlinge mail willen mailen ?

Groeten uit drenthe,

Peter

• sandra

hoi Peter hoever is Beilen van Heerenveen?

Misschien kun je hier heen komen fietsen. dan gaan we daarna wandelen, volgen een cursus, jij gaat koken en we pakken daarna een terrasje. Sorry geintje.

even serieus hoever is het en hoever is het van oosterwolde?

ik hoor wel weer van je groetjes sandra

• peter

Hoi Sandra,

De afstand valt wel mee,ik denk hooguit 20km althans Oosterwolde & Beilen.

Op de fiets is het via de mooie route door de bossen wel een omweg, maar leuker, dus met rustig aan zal ik er hooguit 2 uur over fietsen. Je voorstel wat dagindeling ziet er helemaal niet verkeerd uit. Lijkt mij wel gezellig. Nou hoor het wel.

Groetjes, Peter

• harriet

Hoi Sandra

Mijn leeftijd is 37 jaar jong en woon 10 a 15 min afstand van jou

Ik kom zelf uit stadskanaal, maar mijn kersverse man heeft me naar hier toe genomen en tja mijn vrienden wonen in stadskanaal en je gaat niet ff op de koffie daarheen, dus ik zoek een leuke, spontane, om van alles mee te ondernemen vriendin.

Ik heb een zoontje van 11 jaar en we zijn in blije verwachting van een baby.

Zelf ben ik een zeer creatieve ondernemend persoontje, ik schilder graag en ben van plan om worksshops te gaan geven zodra men atelier klaar is.verder kan en wil ik alles doen met mijn handen, bv poppen maken, van papje bloem met stof, als je dit ziet zeg je oja dat ken ik…ik ben een veelzijdig iemand en wil alles leren….

zo dat was het wel ff ik kan wel doorgaan maar misschien vindt jij het maar helemaal niets…..

groetjes harriet