Ik zou het ook nooit zo stellen. Maar merken jullie niet dat de mensen in jullie vriendenkring ongeveer hetzelfde denkniveau hebben als jullie? (En natuurlijk kan iemand zonder opleiding zelfs een hoger denkniveau hebben als een academicus!)
Al die mensen die nou hebben gereageerd denken allemaal op hetzelfde nivo. Grappig.
En niemand weet van elkaar welke opleiding ze hebben gevolgd.
LBO, MBO. HBO. What ever.
Allemaal weer een fijne week en geniet. Ga morgen weer met m'n maatje werken aan onze show. Heerlijk aan de waterkant, voetjes in het water en brainstormen maar weer.
See you all en zoals ze altijd bij ons in Tukkerland zeggen: “loat kuul'n löp wa lös”
Groetjes,
Zonnig
nou carlijn ik vind dat je wel veel vraagt voor een vriendin zo als ik het leest en dan die mensen die op jou hebben gereageert ik ben het met die mensen eens het maakt niet uit wat je bent als je hart maar op de goede plaats zit en dat is heel belangrijk is ik denk dat je niemand krijg op zo.n manier veel geluk tweety
Dag Carlijn,
Ik ben een vlotte meid van 27 die opzoek is naar iemand van ongeveer m'n leeftijd om leuke dingen mee te ondernemen.
Mijn hobbies zijn o.a.: lezen, reizen, koken en shoppen. Maar ik vind het ook leuk om zo nu en dan eens een flimpje bij plaza te pikken of naar een theatervoorstelling te gaan.
Het lijkt me overigens prettig om elkaar eerst via de mail wat beter te leren kennen.
Dus wie weet tot mails!
Groetjes Loes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?