vriendinnen in brabant

• carlijn

Vriendinnen gezocht (rond de 30) uit brabant, tenminste hbo niveau. hou jij ook van stappen koken shoppen wandelen terrasje film weekend weg naar musea theater etc.

• Truus

Goh, wat jammer nu.

Ik hou ook van stappen koken shoppen wandelen terrasje film weekend weg naar musea theater etc

Ik heb alleen geen HBO niveau.

:S

• Zonnig

Net of we op MBO nivo geen gesprek kunnen aangaan. Wel jammer hoor

• Truus

Nee hoor zonnig, als het zo gesteld word wil ik niet eens.

En Carlijn weet niet wat ze mist!

Trouwens het zegt iets over haar.

• Zonnig

Misschien heeft ze het wel helemaal niet verkeerd bedoeld, maar het staat er zo vreemd. Ach ja wat maakt het ook uit. Ik hoop voor jou Carlijn dat je de juiste vriend(in) vindt en Truus voor jou wens ik niks niet minder.

Zou zeggen vanuit het mooie Twente,

Houdoe

• Nienske

Hbo Mbo zwart wit dun dik lelijk of mooi….

Beetje jammer…..

• helmadix

Ja, het staat er wat cru, maar ik snap heel goed wat ze bedoelt. Vaak bestaat er een correlatie tussen denkniveau en interesses. Als ik in mijn kennisenkring kijk, dan komen inderdaad de opleidingen zo´n beetje overeen, is dat bij jullie dan niet zo?

• Zonnig

Ja het zegt mij niet zoveel wat iemand voor 'n opleiding heeft gevolgd. Ik denk er net zo over als Nienske. Arm. rijk, dik. dun etc. Als het hart maar op de goede plaats zit.

Opleidingsnivo wil niet altijd wat zeggen hoor. iemand met een Universitaire opleiding snapt soms de simpelste mop nog niet. Dus wat is nivo.

Nou discusie gesloten of gaan we nog verder?

Groetjes

• Lily

Best Carlijn, wat moet jij nog veel leren met je hbo. Ik denk dat jij nooit vriendschap zult vinden omdat je mensen niet op hun waarde kunt schatten en alleen dat wat ze aan onderwijs genoten hebben. Heel veel vooraanstaande mensen hebben slechts lager onderwijs maar wel veel levenservaring.

• Mama van 2 boefjes

Ja wat maakt het opleidingsniveau nou uit:?

Ik had ook wel hoger gekund misschien…