Hallo
Hoe is het met je? Jij bent net zoals ik op zoek naar vriendinnen. Het is tegenwoordig moeilijk he, om leuke mensen om je heen te treffen? Als ik zo'n prikbord bekijk schrik ik best wel, zo vol als hij staat, met oproepjes. Ik zal me eens even voorstellen, is wel zo handig he
Ik ben Bianca, 27 jaar (net geworden) en ik woon samen met mijn vriend (Arjen, 35) in Julianadorp. Ik kom hier oorspronkelijk niet vandaan, ik heb namelijk altijd in Zwolle gewoond. Ik woon hier nu ongeveer anderhalf jaar en ken nog steeds niet zoveel mensen hier. Ik studeer de Pabo aan hogeschool InHolland te Alkmaar. Ik ga naar het tweede jaar toe en doe dit twee avonden in de week. Het is een erg leuke opleiding, maar wel erg druk en ben dan ook erg blij dat ik nu vakantie heb Ik hou van stappen in discotheken en naar kleine feesten waarbij mijn voorkeur uit gaat naar trance muziek. Verder hou ik van allerlei soorten muziek en vind ik het ook leuk om in een café wat te drinken of op een terras (maar niet in Den Helder). Ik vind het leuk om gezellig een bakkie te doen, lekker te kletsen, biosje te pakken, filmpje op de bank en natuurlijk ben ik gek van shoppen!!! Ik zeg maar eerlijk dat ik niet sport (weinig tijd voor) en ik rook.
Wat ik een vriendschap zoek is dat je eerlijk bent tegenover elkaar, dat het van twee kanten komt, dat er dus niet een iemand steeds aan de telefoon hangt, dat je met elkaar kan lachen en huilen en elkaars vertrouwen natuurlijk niet beschaamd.
Lijkt je dit wat dan hoor ik graag van je En dan vertel ik uiteraard meer over mezelf!
Groetjes,
Bianca