wie kan mij advis geven

• fay

Ik vind vanmezelf dat ik een leuke meid ben. En toh kanik maar moeilijk vriendschappen sluiten. Ik heb wel contacten,maar die verwateren naarmate de tijd vordert. Ik weet niet waarom. Soms voel ik me doelloos en eenzaam. Ik werk fulltime en heb het op mijn werk best naar mijn zin. Ik voel een soort leegte van binnen. Ik heb diverse dingen al geprobeerd. Uitgaan, verenigngen, niets lijkt aan te slaan. Ik zou graag nieuwe vrienden willen maken of iemand tegen komen met wie ik het goed kan vinden om gezellige dingen te ondernemen. Wie weet raad?

• sandra

goh, net of ik mijn verhaal lees. ik weet niet waar je vandaan komt of wil mailen. ik kijk wel of je een reactie schrijft/ groetjes en misschien tot schrijfs

• Peter

Genegeerd zijn, niets betekenen dat doet pijn.

Een woord…een blik.., een beetje erkenning

Dat zou al verzachtend zijn.

Een beetje liefde in het leven,

Al is het maar een beetje… een druppel, en voor heel even,

Die druppel liefde in het leven

Ook al was het maar een beetje… en voor heel even

Het blijft het mooiste geschenk in het leven.

Even voel je je compleet.

• fay

dankjewel Peter, hele mooie woorden die hardstikke waar zijn. Voor even heb ik me ook niet genegeerd gevoeld.

Dankjewel

• Denise mv Julian&Martijn

fay tis net of ik jouw verhaal lees,ik had bergen vriendinnen vroeger…maar het verwaterd gewoon,en hoe dat komt…Joost mag het weten.Wat ik nu heb…een man en 2 kinderen(waar ik zielsveel van hou hoor)

Mijn laatste vriendin ging zich op een gegeven moment heel afstandelijk gedragen,belde niet meer en kwam niet meer langs…en toen ik er wat van zei werd ze boos…is dit dan ware vriendschap:?

Al mijn “vroegere” vriendinnen hebben een plekje in mijn hart hoor,maar geef mij maar wat nieuwe,waar ik wél wat aan heb.Ik heb energie genoeg gestoken in mijn toenmalige vriendinnen!

• Peter

Zelf heb ik ook best veel vrienden die ik eingelijk niet meer zie, toch het blijven vrienden en kijk dan ook uit naar een weerzien.

Allen vliegen we uit en gaan onze eigen weg, niets is blijvend en ook wijzelf veranderen, wat eens was blijkt nu slechts nog een mooie herinnering.

Bedroefd daarover hoeven we niet te zijn, elke poort die sluit opent een andere.

peter

• Denise mv Julian&Martijn

ja had ik maar weer eens een weerzien!

• Bekend

Misschien niet met alle winden meewaaien Denise.

Sommige mensen houden daar niet van.

• Yvonne

Misschien is het handig om op deze site te vermelden uit welke regio je komt…. wellicht vind je hier leuke vriendinnen uit je omgeving..

Groetjes,

Yvonne

• precies

:)