Vrienden gezocht regio Hoorn / Amsterdam !

• Hans van Ginkel

Hoi,

Mijn naam is Hans en ik ben 35 jaar, HBO. Ik ben op zoek naar mensen in de omgeving van Hoorn en/of Amsterdam om af en toe af te spreken en leuke dingen te gaan doen.

Ik hou van wandelen, zeilen, skaten, theater en lekker eten. Vooral actieve dingen dus gericht op ontspanning. Het gaat mij om de vriendschap ( heb al een relatie ) en zie dit als een mogelijkheid de vrienden en kennissenkring uit te breiden. Dus mensen reageer zodat we iets leuks kunnen gaan doen.

Groet,

Hans

• azalaia

Hoi Hans, hou je van tiramisu? Dit is mijn prettig gestoorde verslaving, neem er 2 per dag, netjes verdeeld en 80 gram per keer.

Hoe vind je dat…….

ok, dit even terzijde: ik zie dat je nog geen reacties hebt gekregen, ik denk dat dit te maken heeft met het feit dat je al bezet bent, maar dit is een speculatie.

Niet dat de vrouwen nu meteen een relatie zoeken, maar uitgaan met een gebonden persoon is vaak geen eerste optie. Vaak zijn het toch vrouwen die vriendschappen zoeken, mannen zijn meestal behoorlijk in de minderheid.

Òf ze komen er niet voor uit, òf ze duiken de kroeg in als ze zich alleen voelen.

Als je wilt, kun je mij mailen, mijn e-mailadres staat open.

Groeten van azalaia.

• Hans van Ginkel

Azalaia,

Dank voor je reactie. Inderdaad ben ik al bezet maar zoek nog wel wat leuke vriendschappelijke contacten in Hoorn of Amsterdam. Vrouwen liggen dan toch wat minder voor de hand.

Groet,

Hans