Nieuwe vrienden omgeving utrecht/nieuwegein

• lisette

Beste mensen

Ik wil graag in contact komen met mensen die het leuk vinden leuke dingen te ondernemen. Wandelen, fietsen, uit eten, gewoon gezellig bij elkaar op de koffie, kletsen of mailen, winkelen …gewoon teveel om op te noemen. Ik woon in Nieuwegein. Ben jij ook op zoek om je vriendenkring uit te breiden? Da ben ik wellicht op zoek naar jou

groetjes

Lisette

• Karlijn

Hoi Lisette,

Naast het kookclubje waar we het al over gehad hebben vind ik het ook leuk om gewoon bij elkaar op de koffie te komen of te wandelen enzo.

Groeten Karlijn

• Gabriela

Hallo Lisette

Ik ben Gabriela en ik heb 2 kleine kindr,ik ben 23 jaar en ik kom uit Utrecht,maar geboren ben ik in Tsjechie,ik ben all 5 jaar in Nederland.

Mijn Man is Nederlander.

Ik heb een dochtertje van 3 jaar en zontje van 2 maanden.

Groetjes van Gabriela Galeslootlisette schreef:

>

> Beste mensen

> Ik wil graag in contact komen met mensen die het leuk vinden

> leuke dingen te ondernemen. Wandelen, fietsen, uit eten,

> gewoon gezellig bij elkaar op de koffie, kletsen of mailen,

> winkelen …gewoon teveel om op te noemen. Ik woon in

> Nieuwegein. Ben jij ook op zoek om je vriendenkring uit te

> breiden? Da ben ik wellicht op zoek naar jou

> groetjes

> Lisette

• lieke

Zoek maar uit zou ik zeggen op dit prikbord vind je mensen te kust te keur. veel geluk.

• Bianca

Hallo,

Ik ben Bianca (28 jaar), getrouwd en mama van 2 zoontjes van 2 en 5 jaar oud. Wij wonen sinds 2 jaar in Nieuwegein en ik ken hier eigenlijk nog niemand. Ik zoek leuke vriendinnen om gezellig mee te kletsen, thee te leuten, dagje uit enz. Ik ben gek op koken en baken dus een kookgroepje lijkt me ook erg gezellig.

Groetjes van Bianca

• Karlijn

Beste Bianca, Marianne en Joyce.

Jullie hebben onlangs allemaal laten weten geinterresseerd te zijn in het opzetten van een eetclubje voor mensen in de omgeving van Utrecht. Met jullie meegerekend zijn we nu met zijn zessen (nl. ook nog Floor, Lisette en ik). Graag willen we binnenkort wat afspreken maar we hebben jullie mailadressen niet, daarom graag even reageren naar Karlijnvandelest1@hotmail.com.

Groeten en wellicht tot snel!

Karlijn

• hans

hallo allemaal

wie wil lekker een biertje met mij drinken of wat anders…. en slap ouwehoeren

ik 58 jaar en alleen …wie durft

groetjes

• aryan

goedendag lisette,

Ik zag dat het al weer een oudere oproep van jou was maar ik dacht ga je toch even mailen dus hierbij mijn mailtje.

Ik ben aryan uit nieuwegein ben 38 jaar oud bruin haar blauwe ogen slank 183 lang 78 kg zwaar en woon sinds 2007 in nieuwegein dus .

Mijn hobby's zijn:muziek,zingen,computers,duiken,shoppen,computers enz enz

Verder ben ik een spontaan persoon gezellig en houdt wel van op zijn tijd iets leuks doen enz

Ik woon samen met 2 katten (tygertje lucky)

Verder werk ik fulltime in nieuwegein bij een bedrijf dat monteert las[istolen voor lasapparaten dus dat is wel leuk werk (daar ga ik maandag beginnen)

heeeey lisette het lijkt me leuk om een mailtje van je te ontvangen zodat we mischien een leuk kontakt kunnen opbouwen lijkt me wel leuk

nou ik zou zeggen ik hoop iets van je te vernemen en dan spreek ik je mischien weer

• Jos

hans Schreef:

——————————————————-

> hallo allemaal

> wie wil lekker een biertje met mij drinken of wat

> anders…. en slap ouwehoeren

> ik 58 jaar en alleen …wie durft

> groetjes.

Hallo, ik durf wel hoor

• aryan

goedendag lisette

ik las je oproepje had al eerder gereageerd dus hierbij nog een berichttje