Hallo! Mijn naam is Anita, ben getrouwd en heb 1 zoon van 11 jaar. Ik ben dan wel 45 jaar maar voel me stukken jonger en zie er ook wel jonger uit. Ik vind leeftijd toch nietszeggend!

Ik ben op zoek naar vriendinnen, zo tussen de 30 en 45 jaar, die zich ook niet te oud voelen om naar popfestivals te gaan!

Trefwoorden: MUZIEK!, System of a Down! (ben er al achter dat vrouwelijke fans van mijn leeftijd -geloof ik- niet bestaan!),Audioslave,Foo Fighters, Norah Jones, Joss Stone, enz., spiritualiteit (geen zweverig gedoe,hoor), shoppen, mode, film, picknicken, strand, BBQ-en,popfestivals, spulletjes uit het midden-oosten, henna-tattoo?s, humor (heeel belangrijk!), andere culturen, filosoferen, lezen, boho/gipsy/hippie,wierook?,multi-culti? eten, ?Pimp my ride?, Engelse detectives, SATC was ook erg leuk! en bovenal: lief EN leed delen!

Ik hou beslist niet van b.v. de Libelle-week, Femina of geklets over hoe fijn het nieuwe swifferdoekje wel is!

Meiden (liefst uit Rotterdam en omgeving) die zich hierin herkennen, mail me eens!!