vriendinnen gezocht omgeving dordrecht

• marina de zoete

hallo meiden van 30 jaar en ouder. ik ben een spontane meid van 36 jaar die het zat is om er alleen op uit te gaan. dus zoek via deze weg een leuke vriendin, om samen gezellige dingen mee te gaan doen. hou je van een terrasje pakken bioscoopje te gaan ,zwemmen, lekker kletsen, winkelen enz…. en lijkt het je leuk om met mij om te gaan. stuur me dan ff een emailtje naar mijn adres. hoop tot gauw. groetjessssss

• Karin van den Ende

Hoi Marina,

Ik las net je berichtje en het sprak mij wel aan. Ik ben 33jaar, woon in Delft en heb geen relatie op dit moment. Ik werk als administratief medew. op een betonmortelbedrijf. Heel erg leuk moet ik je zeggen.

Ik ben ook altijd via internet aan het zoeken naar nieuwe contacten.

Spreekt dit je aan, hoor ik graag van je zoniet, veel succes verder met het zoeken naar leuke meiden.

Groetjes Karin

• Karin van den Ende

Hoi Marina,

Ik las net je berichtje en het sprak mij wel aan. Ik ben 33jaar, woon in Delft en heb geen relatie op dit moment. Ik werk als administratief medew. op een betonmortelbedrijf. Heel erg leuk moet ik je zeggen.

Ik ben ook altijd via internet aan het zoeken naar nieuwe contacten.

Spreekt dit je aan, hoor ik graag van je zoniet, veel succes verder met het zoeken naar leuke meiden.

Groetjes Karin

• marina de zoete

he hallo tuurlijk lijkt het me leuk om contact met je op te nemen!! als je msn hebt wat ik wel hoop dan kunnen we eerst even op de chat, en dan kunnen we altijd wel verder zien of het klikt. en iets gaan doen samen!!! ik hoor het wel oke groetjesssss