ik zoek mail vrienden

  • snuffie50

    ik ben een vrouw van 51 jaar en ik ben op zoek naar mensen.

    die met mij willen mailen.maak niet uit wat als het maar gezellig is .

    daar gaat het bij mij om wie daar ok zin in tof toch doei

  • koos

    hoi snuffie!!

    hou ook wel van mailen maar dan wel serieus !!

    over alle dingen van het leven

    groeten uit amersfoort

  • thijme van klei

    hallo mijn naam is thijme en wil mailen

  • hulp

    Dag Snuffie

    Ik zelf ben een vrouw van 58 jaar, en zoek wat internetvrienden zoals dat heet.

    Als je met mij wilt mailen, dan hoor ik het wel even van je oke?

    groetjes van vrouw

  • pluis

    Hoi Snuffie,

    Ik ben 55 jaar en zoek ook een mailvriendin. Als je er nog eentje kunt gebruiken mail me dan gezellig.

    groetjes,

    pluis

  • Piet

    Hoi Snuffie,

    Ik ben een sportieve man van 57 jaar. Een leuk mailcontact zie ik wel zitten.

    Dus, als echt wilt, mail mij: gewoonpiet@hotmail.nl

    Graag hoor ik van je. Warme groet, Piet.

  • piet46

    Hulp,

    Als je wiil e-malen,

    moet je ook open zetten,

    groetjes piet.

  • marianne

    Hallo Snuffie.

    Ik ben 51jr en vind het gezellig om met jou te mailen.

    Als je dat ook wilt kan je me mailen.

    Groetjes Marianne.

  • denker

    Hoi snuffie50;

    ik heb je advertentie zojuist gezien en het lijkt me wel leuk om er op te reageren; of ik gezellig ben mag jij zelf beoordelen. Ik ben Denker, een man van 60, getrouwd en heb een jongen van bijna 6 jaar. Ik vind het heek leuk en spannend om met vrouwen van waar dan ook te mailen; ik schrijf graag, kan creatief met woorden en zinnen omgaan, schrijf zo af en toe een gedicht of zelfs een sprookje. Ik ben een echte denker, niet per definitie een gezelschapsmens; met woorden kan ik mezelf behoorlijk gedetailleerd omschrijven hoewel het nooit volledig zal zijn. Ik ben overigens geen roker maar drink wel zo af en toe. Op het moment zit ik moederziel alleen achter mijn laptopje naar jou te mailen en het lijkt me leuk als je zou reageren maar dat moet je natuurlijk wel zelf beslissen. Tot zover een eerste indruk van mij; er valt nog veel meer te vertellen maar dat in een (eventuele) volgende mail.

    Groetjes,

    Denker

  • sadik

    Beste Marianne

    Ik ben Sadik 24 jaar oud uit Amsterdam, en ik ben op zoek naar een gewoon vriendschap, graag wil je me laat weten als

    je interesseerd bent,

    Groet

    Sadik