Vrienden/vriendinnen omgeving Utrecht/Amersfoort gezocht

• Floor

Hallo,

Het lijkt me leuk om meer mensen uit mijn woonomgeving te leren kennen. Ik ben 46 jaar, ondernemend, avontuurlijk, ik zie er jonger uit dan ik ben en zo gedraag ik me ook. Ik hou van gezellig kletsen, uitgaan, zon, zee, strand, wat diepgaande gesprekken. Ik heb een hond en een kat, ben sociaal, humoristisch, serieus.

In mijn woonplaats wonen vooral gezinnen, ik zoek juist meer gelijkgestemden omdat ik alleen woon en dus andere belangen heb.

Ik ben geen van negen tot vijf type en ga graag ergens heen. Koffie visite thuis vind ik ook gezellig als het maar niet heel lang duurt. Ik ben nogal actief en kan niet uren achterelkaar stilzitten bij een kopje koffie zonde van mijn tijd.

Nou ik hoop iets te horen van iemand.

dag

Floor

• joyce

Beste Floor,

ook ik zoek vriendinnen in mijn omgeving (zeist). Er zijn in mijn omgeving erg veel gezinnen. Zelf heb ik kinderen, mijn dochter is het huis al uit en daarnaast heb ik 2 zonen van 14 en 17 en die zijn de helft van de week bij hun vader.

Ik ben 44 jaar en ben in voor allerlei gezellige dingen te ondernemen, ik dacht zelf aan een eetclub, wat vind jij daarvan? Winkelen, koffie drinken, kletsen, maar ook film, strand, bos, gewone dingen die vrouwen graag doen.

Graag hoor ik iets van je,

groeten,

Joyce

• Karlijn

Hoi Joyce,

Ik las jouw reactie op het berichtje van Floor. Ik ben 36 en kom, na samengewoond te hebben in een andere regio, eind deze maand in Zeist wonen. Een kookgroep of iets dergelijks in de omgeving van Zeist lijkt mij erg leuk, vooral met het accent op gezelligheid en niet zozeer op culinaire hoogstandjes!

Ik hoop wat van je te horen en dat er meerdere reacties zullen komen!

Groeten Karlijn

• Floor

Hallo Karlijn,

Ik las jouw berichtje aan Joyce. Ik wil ook graag een eetclubje oprichten.

Groeten,

Floor

• Joyce

Hoi Karlijn,

leuk dat je reageert! Inderdaad lijkt het mij heel leuk om een eetclubje te starten gewoon voor het sociale (en een beetje lekker eten mag wel). Waar woon je nu nog?

Voor een eetclubje denk ik zelf aan een vrouw of 4-6, mee eens?

Waar ga je wonen in welke buurt, ikzelf woon ook in Zeist.

Hoop van je te horen,

groeten,

Joyce

• Karlijn

Hoi Joyce,

Leuk zo'n snelle reactie! Natuurlijk houd ik ook van lekker eten maar ik ken ook kookclubjes waar het vooral om het koken zelf gaat en ik vind de gezelligheid belangrijker. Maar ik heb het idee dat dat wel goed komt! Ik heb ook een reactie van Floor gekregen en van Lisette, dus we zijn al met zijn vieren.

Mometeel logeer ik o.a. bij mijn broer in Zeist, zelf ga ik per 29 juli op de Verlengde Slotlaan wonen (in een appartement hoor, niet zo'n mooie villa!) Ik heb voorheen een aantal jaar in Utrecht gewoond maar ben toen verhuisd naar Broek in Waterland om te gaan samenwonen. Helaas liep dit fout en heb ik wel zin om weer terug te gaan naar de regio Utrecht. Omdat ik nog niet zoveel mensen ken in Zeist lijkt zo'n clubje mij erg gezellig!

Waar woon jij? En hoe gaan we nu verder, heb jij ook die reacties van de anderen gehad?

Groeten Karlijn

• Karlijn

Hoi Floor,

Lijkt me erg leuk! Zoals je waarschijnlijk ziet zijn we al met zijn vieren. Misschien dat er nog meer bijkomen en dat we dan een keer afspreken?

Groeten Karlijn

• Joyce

Hallo Lisette,

leuk dat je ook reageert, waar woon jij? Inmiddels zijn we met zn 4 of 5, ik ga vrijdag op vakantie voor een week en daarna zou het leuk zijn een afspraak te maken met iedereen, zou jij ook in de week van 18 juli kunnen?

Hopenlijk gauw tot ziens,

Joyce

• Marianne

Hoi Floor,

Mijn naam is Marianne ben 38 jaar, wonend in amersfoort. Getrouwd zonder kinderen, dus genoeg vrijheid om leuke dingen te doen.

Ik zoek een leuke vriendin uit de regio om koffie mee te drinken,

naar de bioscoop te gaan, te winkelen.

Ik hoop dat je ook van dieren houd, katten, honden, paarden.

Hopend snel iets van je te horen.

goetjes, Marianne

• Floor

Hoi Marianne,

Wil je email adres even mailen via de prikpagina lukt het me niet een mailtje naar jou te sturen.

groeten

Floor