gezelligheid/huizelijkheid

• Jessica

Hallo,

wij (stel) zijn op zoek naar vriendschap die het fijn vinden om te filosoferen.

Van huizelijkheid houden en het goed vinden om voor elkaar te koken.

Een gezelschapsspelen als bijvoorbeeld kolonisten ook leuk vinden om te doen.

Wij zijn op zoek naar eerlijke mensen die van gezeligheid houden om een goede viendschap mee op te bouwen.

Wij zijn rond de 29 jaar en zouden het leuk vinden om nieuwe mensen te ontmoeten.

Woon je of jullie in de buurt van Alkmaar en spreekt het je aan mail gerust!

tot zien.

groetjes,

Jessica

• peter

Hallo Jessica,

Gezelligheid zonder bijverschijnselen zouden we wel op prijs stellen.

Gezelschapspelen vinden we leuk om te doen, o.a. Kolonisten, Risk, en nog meer van die vreedzame ! spellen. We zijn wel beiden 40,maar worden altijd 10 jaar jonger geschat, dus we zijn ongeveer 30 jaar.

Helaas wonen we niet in de directe omgeving,maar in Drenthe.

De mail spreekt me wel aan,maar als dat toch te ver is,helaas.

Groetjes, Peter

• Jessica

Bedankt voor je leuke reactie. Ik denk dat het helaas te ver weg is. Het is moeilijk mensen te vinden die ook nog toevallig in de buurt wonen.

• peter

Hallo Jessica,

Vertel me wat dat 't moeilijk is om net de mensen te zoeken oftewel vinden die zulke dingen ook leuk vinden. Maar wij hebben ook vrienden die overal en nergens wonen dus net die afstand die je wel kunt overbruggen,maar dan voor een weekend. Om lekker te kletsen en of een spel te spelen daar nemen wij dus een heel weekend voor en zo kom je nog eens in een ander deel van het land. Zo groot is Nederland ook weer niet. Mocht je nog van gedachten veranderen mag je altijd weer mailen. Wil je toch alleen mensen uit de regio dan is het mij ook goed dan wens ik je in ieder geval succes ermee,

Groetjes, Peter