Wat moet ik nou

• Ikke

Hallo allemaal.

Ik wil graag van jullie een advies als dat kan want ik zit in dubio.

Het begint zo. Ik leer een meisje kennen op het internet en na een lang en goed contact willen we elkaar eens zien. Oke ze komen bij ons op bezoek. En dat was erg gezellig. OOk zijn we daar geweest dit was minder omdat de kat ziek was. Afijn oke ik heb zelf ook katten dus weet wat het is. Ik doe me best maar krijg alleen maar nare reactie's. Als wij wat vroegen was het van uuh tja enz enz. Ook hebben we daar zelfs ons eten moeten betalen. Dat heofde ze hier niet. Toen we thuis waren gekomen had ik gebeld dat we er waren. Maar kreeg een kort antwoord.

Op een gegeven moment wat ik niet wist zijn ze naar de dierenarts geweest en helaas is de kat ingelsapen. Oke dat is erg. Maar ik moest haar bellen om te vragen hoe het met haar kat zou zijn. Ik vond dat raar en daar was ze kwaad om. Ook heeft ze onze site uit de lucht gegooid. Nu zijn wij ook net 4 dagen van vakantie terug maar zelf heb ik ook geen telefoontje of mailtje gehad. Wat zouden jullie doen?

Gewoon stil zwijgen en geen contact meer zoeken of zal ik maar bellen?

Alvast bedankt voor jullie reactie's

• Elisa

Hoi,

Geen contact zoeken is mijn advies!! Laat haar het maar lekker uitzoeken zeg!

Groet

Elisa

• buurvrouw

ik zou ook niet bellen laat haar maar komen.

maar zoals ze reageert verwacht ik niet dat ze je zal bellen,

mischien als ze haar verhaal een keer kwijt wil maar dan had ik gedacht bekijk het maar groetjes buurvrouw

• Annelies

Niet meer reageren en als ze zelf contact opneemt, zeggen hoe je erover denkt. Dan ben ik wel benieuwt hoe ze daar op reageerd!

Succes!!!

• bette

mischien mag ik er mij niet mee bemoeien. maae voor de 1 is een huisdier. hun kind.volg je gevoel. gr

• A.

Mijn dieren zijn ook als mijn kinderen, maar dan hoef je nog niet zo naar de buitenwereld te reageren!!!

Je moet wel je verstand blijven gebruiken en niet in (zelf)medelijden wegkwijnen!

• Lia

Ik zou dit contact maar loslaten. Naar mijn idee is deze persoon zo met zich zelf bezig en is er geen ruimte voor andere inzichten en rekening houden met anderen. Kan me voorstellen dat als je dierbaar huisdier ziek is en ook nog afgemaakt is, je daar veel verdriet van hebt. Dit kan je toch toch wel kenbaar maken en mischien dit verdriet delen. Mijn inziens is dit geen reden is om andere onheus te bejegenen.

• joria

geef haar maar ff de rust.

maar ik blijf vinden dat je je in de hand moet houden en niet zo a te reageren want dat is wat ik merk.

sterkte alfieIkke schreef:

>

> Hallo allemaal.

>

> Ik wil graag van jullie een advies als dat kan want ik zit in

> dubio.

>

> Het begint zo. Ik leer een meisje kennen op het internet en

> na een lang en goed contact willen we elkaar eens zien. Oke

> ze komen bij ons op bezoek. En dat was erg gezellig. OOk zijn

> we daar geweest dit was minder omdat de kat ziek was. Afijn

> oke ik heb zelf ook katten dus weet wat het is. Ik doe me

> best maar krijg alleen maar nare reactie's. Als wij wat

> vroegen was het van uuh tja enz enz. Ook hebben we daar zelfs

> ons eten moeten betalen. Dat heofde ze hier niet. Toen we

> thuis waren gekomen had ik gebeld dat we er waren. Maar kreeg

> een kort antwoord.

> Op een gegeven moment wat ik niet wist zijn ze naar de

> dierenarts geweest en helaas is de kat ingelsapen. Oke dat is

> erg. Maar ik moest haar bellen om te vragen hoe het met haar

> kat zou zijn. Ik vond dat raar en daar was ze kwaad om. Ook

> heeft ze onze site uit de lucht gegooid. Nu zijn wij ook net

> 4 dagen van vakantie terug maar zelf heb ik ook geen

> telefoontje of mailtje gehad. Wat zouden jullie doen?

> Gewoon stil zwijgen en geen contact meer zoeken of zal ik

> maar bellen?

>

> Alvast bedankt voor jullie reactie's

• Ikke

Bedankt allemaal. Ik heb hier erg veel aan en ga er nu ook verder niks meer aan doen.

Groetjes Ikke

• snuffie50

hallo ikke ik zou zeggen tegen jou van gaat gewoon door met je eigen leven .

en geen reactie meer geven er zijn nog meer schoorstenen die roken .

groetjes van mij snuffie50