-Echte vriendschap is iets zeer waardevols-
Creatieve, muzikale en gedreven vrouw
zoekt nieuwe vriendinnen i.v.m
nieuwe woonomgeving en nieuwe levensfase.
Ik heb een vaste (LAT) relatie met mijn geweldige vriendin (dus niet gehuwd, maar andere opties pasten nog minder).
Dus dit is geen zoektocht naar spanning, sex of relatie.
Dat deel ik exclusief met mijn partner.
Ik sta open voor levenslustige en ondernemende vrouwen (35-45) in omgeving A?dam, Haarlem, Heemstede, Hoofddorp, Zandvoort etc. Ik woon in het heerlijke Zandvoort aan Zee. Ik heb een grote liefde voor de zee en vooral ook voor muziek. Ik schrijf, zing, speel al sinds mijn 14e, dat is mijn passie.
Door de week heb ik tijd om wat af te spreken. (ik ben momenteel op zoek naar nieuwe (management)baan, ben in voorjaar gestopt met eigen zaak opbouwen). In vriendschap wil ik graag vrolijke of boeiende gesprekken op terras, aan zee, of in tuin voeren onder het genot van lekker drankje of hapje. Ik heb veel bezigheden, ideeën en hobby?s en ben soms ook een einzelganger. Maar ik vind het soms ook leuk om erop uit te trekken.
Ben een progressief, warm en kritisch mens. Sterk, betrouwbaar, fijngevoelig en doortastend. Hou erg van mensen die muzikaal, creatief of kunstzinnig zijn, of een sterk bewustzijn hebben en leergierig en nieuwsgierig zijn en optimistisch in het leven staan. Mensen die hebben geleerd van ervaringen en daar hun voordeel mee doen en vooruit kijken.
Indien je vriendschap wilt vinden, schrijf me dan wie je bent en waarom je reageert op mijn oproep! In eerste instantie wil ik even mailen (niet ellelang) en klikt het op papier dan wil ik iets spontaans afspreken. Het gaat toch om de persoonlijke interactie. Reacties via tederbriesje@hotmail.com