een echte vriendin? waar ben je

• Lia

Ik vrouw van net 67 jaar maar voel me veel jonger. Wat ik zoek is een goede vriendin om eens mee te praten, lachen en van gedachte te wisselen over allerlei onderwerpen. Ik ben al zeer lang getrouwd, toch kan me in het huwelijk vaak heel eenzaam voelen. Het liefst in de buurt van Nijmegen

• martha

halo, lia, jammer, dat zoek ik ook, ik geloofde er al niet meer in, toen ik dat las,

en wat je nog meer schreef, dat je, je toch eenzaam kan voelen,

en dat jammer, dat was om dat je iemand in nijmegen zocht, al is het alleen maar om de imailen, en samen lekker wat te vertellen, toch, en me schien, wie weet, ik ben niet bang om zo ver te reizen, met te auto, kijk maar denk er maar over na

meschien heb je al een leuk berichtje gekregen, ik hoop het voor je, zo niet, dan hoor ik wel van je, oke, ik kom uit maastricht, maastricht en nijmegen die liggen helaas niet naast elkaar, he vele groetjes, van martha, ben 50 tig jaar, hio hoi.

• lieke

Hallo Lia en Martha. Herken je gevoel , nu zijn we al drie.

Ben 52 jaar en kom uit deventer. Ze zeggen wel beter een goede buur als een verre vriend maar ik vind een verre vriend net zo belangrijk.

Lia ben je goed ter been? Kun je reizen , En Martha hoe zit het met jou? Ik wil jullei uitnodigen voor een dagje Deventer. Hebben jullie zin? Laat het me weten.

Groeten Lieke