vrienden gezocht

• Richard

hoi

wie vind het ook zo moeilijk om nieuwe vrienden te maken?

ik ben een spontane jongeman van 32 jaar.

en vind het erg moelijk om nieuwevrienden te maken.

heb jij dat gevoel ook dan lijkt mijn leuk om in kontact te komen met jouw .

ik woon in het groene hart Zuid-Holland .

ik ben op zoek naar nieuwe vrienden tussen de 25 en de 35 jaar .

het maakt niet uit of je man of vrouw.

ik ben niet op zoek naar een relatie die heb ik al .

ben puur op zoek naar nieuwe vrienden .

mijn hobbys zijn wandelen,badminton,taffeltennis,zwemmen,fietsen,muziekluisteren,af en toe uitgaan,interneten.

spreek je dit misschien aan hoor ik graag iets van jullie .

de groetjes Richard

• martha

hallo, ik zoek een vriendin, wel een echten, waar je mee kunt lachen veel lachen,

en soms mee kunt huilen, en mee kunt stappen, of uit eten film terrastje, wat je maar wilt, wandelen, ik woon in maastricht, maar kan maar hoeft niet perse in maastricht te wonen, kan heerlen gulpen kerkrade of beek sittard, die omgeving, vind ik wel goed, ik heb toch een auto, dat is geen probleem, heb twee honden,

twee kits, ben weduwe, voel me veel alleen en eenzaam, ik werk nog , dus als je met het zelfde probleem zit, zou ik zeggen, stuur me eens een berichtje zou ik heel leuk vinden, groetjes, martha.

• PanaromicTiger

Hallo,

Ik las het berichtje op de site van vriendschap en ik besloot eens te reageren.

Ik ben op zoek naar een echte vriend en maatje die net als ik geen haantje de voorste is en wel op zoek is naar

iemand die niet altijd alleen de tijd wil doden. Ik leg zelf niet makkelijk contact vandaar deze reactie.( Ik heb zelf ook Asperger)

Ik houd van films kijken en computeren en autorijden, vliegtuigspotten uit eten en fotografie.

Ik ben 22 jaar en zit op de HBO.

Ik woon in Harderwijk.

Misschien spreekt dit je aan en neem je contact met mij op misschien eerst een per mail of we zien wel en kunnen we chatten of msnen. (vanwege de afstand in eerste instantie.

Gr,

l.degroot01@gmail.com