Vriendschap

• Gerard van Wijhe

Hallo, ik ben Gerard, een vriendelijke, volslanke jongeman van bijna 38 jaar en op zoek naar een (stap)maatje en/of vriend(in) om samen gezellige- en sportieve activiteiten te gaan opbouwen, zoals bijvoorbeeld uitgaan (bioscoop/theater, muziekevenement, kroeg/terras, etc.) badmintonnen, wandelen of zwemmen.Mijn andere hobby's zijn: administratie, computer, films en tv-programma's kijken, (foto)grafische toepassingen, muziek luisteren en woninginrichting (klussen in huis) Ik heb een vaste baan en woon in een gehuurde flatwoning (regio Gelderland), samen met mijn kat Casper en mijn poes Jessy. Ik heb tevens de beschikking over een confortabele auto, zodat vervoer geen probleem is.

• lisette

Hoi…

ik woon in Nieuwegein dus als afstand geen probleem is kunnen we, als het klikt, leuke dingen ondernemen. Ik ben ook een sportieve type en hou ook van uit eten, bios, wandlelen, fietsen, reizen etc..

groetjes

LisetteGerard van Wijhe schreef:

>

> Hallo, ik ben Gerard, een vriendelijke, volslanke jongeman

> van bijna 38 jaar en op zoek naar een (stap)maatje en/of

> vriend(in) om samen gezellige- en sportieve activiteiten te

> gaan opbouwen, zoals bijvoorbeeld uitgaan (bioscoop/theater,

> muziekevenement, kroeg/terras, etc.) badmintonnen, wandelen

> of zwemmen.Mijn andere hobby's zijn: administratie, computer,

> films en tv-programma's kijken, (foto)grafische toepassingen,

> muziek luisteren en woninginrichting (klussen in huis) Ik heb

> een vaste baan en woon in een gehuurde flatwoning (regio

> Gelderland), samen met mijn kat Casper en mijn poes Jessy. Ik

> heb tevens de beschikking over een confortabele auto, zodat

> vervoer geen probleem is.

• Gerard

Hoi Lisette,

Bedankt voor je reactie. Het is voor mij de eerste keer dat ik via een advertentie op internet probeer om nieuwe vriendschappen op te bouwen en ik ben daarom heel blij met jouw mailtje. Ik woon zelf in Apeldoorn, maar de afstand tussen Apeldoorn en Nieuwegein lijkt mij best goed te overbruggen. Ik ben trouwens wel erg benieuwd en zou je graag wat beter willen leren kennen.

Groetjes,

Gerard