Oproep voor gezellige en interessante mensen

• Caro

Hello mooie mensen,

ik wil een oproep plaatsen voor vrouwen en mannen, die net als ik geïnteresseerd zijn om nieuwe, gezellige en interessante mensen te ontmoeten.Mensen die ergens voor staan, die weten wat ze willen. Voor fijne vriendschappen en om samen leuke dingen te gaan ondernemen.

Bv. uitgaan, restaurant, theater, kroeg, stedentrips, spiritualiteit, plezier hebben, goed glas wijn, filosoferen en kletsen tot in de kleine uurtjes, wandelen (evt. in de franse alpen, Chamonix, wat echt super is by the way), bijelkaar komen voor een leuk etentje thuis etc.

Ik ben een gezellige spontane vrouw van 51 jr., kinderen uit huis en pas gescheiden, die het leven erg leuk vind, maar het nog leuker vindt om nieuwe interessante mensen te ontmoeten en dingen te delen. Voel jij je aangetrokken? Laat je horen!

Hartelijke groet, Caro

• Xenia

Hoi Caro,

Wat een gezellig plan zeg, ik heb er wel in.Ik hou van al die dingen die je beschrijft. Welk gebied woon je? Ik ben 45 jr, getrouwd en woon in de omgeving Leiden.

Ik hoop snel van je te horen.

Groetjes Xenia

• Marianne

Wat een opluchting…eindelijk…iemand die het leven ook gezelliger wil maken…

Wat had je zelf in gedachte Caro? Count me in….ik hou ook van mensen en gezelligheid.

Trusten….Marianne

• Caro

Hallo Xenia,

Thanks voor je reactie. Ik woon in Den Haag, dus dat is lekker in de buurt. Ik zou willen voorstellen om te beginnen morgenavond in de kroeg. Ik ken wel een paar leuke tenten in Leiden. okay? Mail me anders gewoon…

Doeidoei Caro

• Caro

Hi Marianne, hartstikke leuk dat je gereageerd hebt. Daar hou ik van. Zoals ik net Xenia al geschreven heb…misschien heb jij ook zin om naar Leiden te komen morgenavond. Laat het me even weten, eventueel via de mail.

Doeidoei Caro

• Elly

Kan ik er nog bij?? bij de groep van gezellige mensen, ik woon in de buurt van Leiden. Mail me!!! groetjes EllyMarianne schreef:

>

> Wat een opluchting…eindelijk…iemand die het leven ook

> gezelliger wil maken…

> Wat had je zelf in gedachte Caro? Count me in….ik hou ook

> van mensen en gezelligheid.

>

> Trusten….Marianne