vrienden/vriendinnen

• Wilma

Hoi daar,

Ik ben een vrouw van 45 jaar. Alleengaand. Geen kinderen.

Ik ben op zoek naar leuke vrienden en vriedinnen in de nabije omgeving van Zwolle om leuke dingen te ondernemen.

Mijn hobby's zijn: paardrijden, theater, fietsen, terrasje pikken, winkelen etc.

Wie dit ook zoekt, reageer dan !!!

Groetjes en hopelijk tot horens.

• Jeanne

Hallo Wilma

Ik woon sinds kort in de omgeving Zwolle en ben ook op zoek naar nieuwe vriendinnen om gewoon gezellig te kletsen, te winkelen, te wandelen of fietsen

Ik ben 48, getrouwd en heb 3 kinderen waarvan er 2 al uit huis zijn. Ik werk op het moment niet en heb daarom door de weeks, te veel vrije tijd. Voor die dagen zoek ik nieuwe vriendinnen om eens iets mee te ondernemen.

Groetjes Jeanne

• Wilma

Hallo Jeanne,

Leuk dat je gereageerd hebt op mijn bericht. We zouden een keer wat af kunnen spreken!

Maar ik wil je wel even aangeven dat ik alleen op de woensdag vrij ben, de overige dagen werk ik.

's-Avonds kan eventueel ook, maar ik weet dus niet of dit jou bedoeling is.

Reageer anders maar.

Groetjes,

Wilma

• Jeanne

Lijkt me een goed plan. Ik weet eigenlijk nog niet zoveel van je maar we zien bij de afspraak wel of het op een of andere manier klikt . Er zijn inmiddels al 4 vrouwen in deze omgeving die zoekende zijn. Misschien kunnen we de afspraak combineren? Woensdag 10 juni- 13:00 in Zwolle Heeft een van jullie een goed idee voor de plek?

• Jeanne

sorry, ik bedoel woensdag 15 juni, ergens in Zwolle

• marjinke

ik hoop me hier bij aan te kunnen sluiten woensdag komt mij wel uit ik hoor van jullieJeanne schreef:

>

> sorry, ik bedoel woensdag 15 juni, ergens in Zwolle

• Wilma

Hoi Dames,

Oké, is het iets om dan a.s. woensdag om 13.00 uur voor IJssalon Salute voorin de Diezerstraat (aan de kant van het Eiland dus) af te spreken?

Ik zie het wel of dat lukt.

Groetjes,

Wilma.

• marjinke

ik zal er zijn woensdag tot dan groetjes

• Jeanne

Hallo Wilma,

Goed idee. Ik hoop dat we elkaar herkennen. Ik zal er zeker zijn. Van Dionne heb ik niets meer gehoord en ze lijkt van de pagina te zijn verdwenen. Er is nog een nieuwe zoekende nl Jolan, ik zal haar ook van onze afspraak vertellen

tot woensdag

• dione

Hallo Marjinka

woensdag kan ik een uurtje vrijmaken, dat hoor ik dan nog

groejes dione