Hoi
ik zit met een heel groot probleem. Mijn beste vriend, daar hou ik heel veel van. Eigenlijk ken ik hem al 5.5. jaar en is hij ongeveer een jaar gescheiden. Voor die tijd wilde hij me al, mar dit kon niet doordat hij getrouwd was.
Nu is hij niet meer getouwd en sinds die tijd ga ik met hem om en zie ik hem weer.
hij zegt liever nu vrienden te blijven, maar doet alsof we een relatie hebben. Zo wilde hij met me uitgaan, ging hij me even leren tongzoenen zei die en pas hebben we het ook gedaan. Ik snap het niet geheel, want hij weet dat ik zielsveel van hem hou. Ik begrijp het totaal niet. Zo zegt hij ik wil vrienden zijn, dan weer misschien later een relatie en nu weer vrienden.
Nu het ergste. Hij wil verhuizen naar Turkije. Ik ben giga verdrietig. Na zo'n lange tijd wil hij weg van hier. Ik lijk hem niet tege te kunnen houden. Hij heeft een kindje van amper 2 jaar oud. Ik zeg dat hij nu een verantwoordelijkheid heeft in NL.
Hij zegt te willen werken in de ICT sector. Hij werkt nu bij een groot internatoinaal bedrijf in de ICT en kan mogelijk worden uitgezonden. Althans dat is zijn vraag geweest om dit uit te gaanzoeken voor hem.
Hij heeft schulden, doet momenteel gekke dingen. Ik heb hennep bij hem gezien en hij zei dat het wiet was. IS er eigenlijk een verschil? Ook blijkt hij gekke zaaksjes erop na te houden want hij zegt in NL is het moeilijk leven. Te duur hier. Ik heb hem nu 1000 euro gegeven .. ik hoop dat ik hem zo kan helpen alle schulden op te lossen en dat hij ermee stopt. Hij wilde het niet, maar ik heb hem dit gewoon gestort uit liefde. Wat moet ik? Ik wil hem stoppen naar Turkije te gaan.
Wat zouden jullie doen?
Ik weet nite wat hij moet doen en hoe ik hem nog kan tegenhouden. Hij is @!#$ ouder als ik nl. 31 jaar en heeft een kind van amper 2 jaar. Wat moet hij in Turkije??? Zijn familie woont hier! En als hij naar Turkije gaat, dan moet hij misschien werken voor lokaal loon en datzal ook in de ICT sector niet zogoed zijn als hier. Hij verdient gewoon tegen de 1300 aan. Dus dat is toch voldoende voor een ongeschoolde gast die geen eens een mbo diploma heeft. Ik zei je had moeten leren, had je mer gehad.
Als hij naar turkije vertrekt verliest hij hier rechten nl. pensioen opbouw, ww, wao (en hij heeft al een zeer zwakke rug en is al een paar keer door zijn ruggegaan) en wat moet ik doen???
Lieve mensen, ik ben radeloos. Ik probeer hem met alle macht tegen te houden. Ik smeek, huil maar niks lijkt te helpen. Ik ben er totaal depressief van. Ik weet niet meer hoe ik hem kan tegenhouden. Zijn ouders weten hier nog niks van af. Ik hoop dat zij hem tegenhouden. Hij heeft een kind! Is dat niet belangrijk genoeg?Schulden los ik voor hem op als hij wil.. als hij maar kiest voor NL.
Weten julie iets over de ict sector in Turkije?
En is het allemaal echt beter in Turkije dan in NL?
Hoe kan ik deze jongen nog tegen houden?
Ik heb al zovaak hem uit de shit geholpen en hij luisterde wel.
Pas nog gelukt hem tegen te houden naar Schotland. Maar nu weer Turkije.. wat moet ik nou nog?
Hij lijkt nu niet meer te luisteren en zijn zin door te doen.
Hebben jullie informatie en advies??
Hartelijk dank!!