ja grietje, bedankt voor je reactie.
Wij zijn echt wel blij,maar je hele leven staat op de kop.
De nieuwe woning is perfect kan ik me weer zelfstandig in huis bewegegn.
Wij zijn er echt heel blij mee.
Maar het ongewisse van alle instanties , en ook van mensen ze begrijpen niet dathet voor ons beter gisteren klaar had kunnen zijn inplaats van nog even , het is heel jammer we hebben niet die tijd ik wil ook graag dat alles nog een beetje mee kan helpen en in ieder geval mijn eigen dingen uit kunnen zoeken.
Ze hebben niet in de gaten dat ik per uur achteruit ga en voor elk eenvoudig dingetje moet vragen het voor me te doen, dat is zo frustrerend ik wil niet zeuren hoor, maar ik zeg steeds tegen iedereen probeer maar eens 1 uur zonder je handen en benen wat te doen.
Ben allang blij dat ik zo nu en dan kan typen.
Anders word mijn tel. rekening zo hoog en ik kan de hoorn niet zolang vast houden moet iemand anders dan voor je doen.
Moet 1 met headset hebben, maar dat kost geld en we zitten op heel veel geld te wachten en ja je raad het al van instanties dus geduld ik heb wel geduld hoor maar dan moeten ze niets beloven en niet doen,
ik zeg steeds zeg ja of nee niet mischien daar kan ik niets mee, wel met een nee kan ik ook weer verderik heb het gevoel dat ik in een film zit maar weet het einde nog niet nou ik moet weer ophouden jij ook een hele fijne zonnige dag toegewenst veel liefs Gea