goeiemorgen allemaal

• gea

Wederom een hele goeiemorgen, vandaag spannend wij krijgen de sleutel van aanleunwoning verp;eegtehuis.

Het is toch wel erg dat dit het gevolg is van de inbraak.

Hoop dat ze de mensen pakken die diet mij en mijn gezin aan gedaan hebben , ons leven staat volledig op de kop.

Wat ik ook heel erg vind, is dat de mensen je laten stikken, en de officiele instanties ook , niert allemaal hoor.

Ik sluit alle negatiefe mensen uit mijn leven.

Daar heb ik geen reet aan.

Nu jullie allemaal een hele positiefe en gezellige dag met elkaar.

Denk goed om je zelf een ander doet het niet.

• grietje

wow gea dat zit niet goed bij jou meis…………….de teleurstelling druipt er uit bij wat je schrijft.

Begrijp het wel hoor, het is ook van de zotte dat door iemand anders, jouw leven zo een wending heeft genomen.

Kan je wel blij dat je nu een woning krijgt die _hopelijk_ beter geschikt is voor je?

Ik wens je veel succes en hopelijk woonplezier in je nieuwe huisje :-)

groetjes

• gea

ja grietje, bedankt voor je reactie.

Wij zijn echt wel blij,maar je hele leven staat op de kop.

De nieuwe woning is perfect kan ik me weer zelfstandig in huis bewegegn.

Wij zijn er echt heel blij mee.

Maar het ongewisse van alle instanties , en ook van mensen ze begrijpen niet dathet voor ons beter gisteren klaar had kunnen zijn inplaats van nog even , het is heel jammer we hebben niet die tijd ik wil ook graag dat alles nog een beetje mee kan helpen en in ieder geval mijn eigen dingen uit kunnen zoeken.

Ze hebben niet in de gaten dat ik per uur achteruit ga en voor elk eenvoudig dingetje moet vragen het voor me te doen, dat is zo frustrerend ik wil niet zeuren hoor, maar ik zeg steeds tegen iedereen probeer maar eens 1 uur zonder je handen en benen wat te doen.

Ben allang blij dat ik zo nu en dan kan typen.

Anders word mijn tel. rekening zo hoog en ik kan de hoorn niet zolang vast houden moet iemand anders dan voor je doen.

Moet 1 met headset hebben, maar dat kost geld en we zitten op heel veel geld te wachten en ja je raad het al van instanties dus geduld ik heb wel geduld hoor maar dan moeten ze niets beloven en niet doen,

ik zeg steeds zeg ja of nee niet mischien daar kan ik niets mee, wel met een nee kan ik ook weer verderik heb het gevoel dat ik in een film zit maar weet het einde nog niet nou ik moet weer ophouden jij ook een hele fijne zonnige dag toegewenst veel liefs Gea

• grietje

hai gea

ja dat woordje geduld he…..das makkelijk roepen, maar er zit een eind aan geduld.

Ik vind het jammer dat mensen niet aan je zien dat het slechter met je gaat…….en ik snap het dat je niets vraagt…..das bedelen voor je gevoel en altijd vragen word je ook zo moedeloos van.

Ik vind het tof hoe je je hier doorheen slaat en hoop voor je dat de burocratische molen eens wat sneller gaat draaien.

succes meid

• gea

BEDANKT GRIETJE<

Het heeft even geduurd met mij maar laat alles nu even op zijn beloop, ik weet heus wel dat sommige wel willen maar ook niet anders kunnen.

Ik sluit negatieve mensen uit mijn leven, daar heb ik nu even niets an.

Als alles achter de rug is krijgen de mensen allemaal van mij wat ze toe komt positief if negatief.

Degenen weten zelf wel wat ze van mij kunnen verwachten.

Jij krijgt nu alvast een dikke knuffel van mij , dat kost even niets en zo moet het nu even. GEA

• grietje

en ik neem hem graag aan gea

dank je wel

• gea

oke gelukkig anders zat ik nog met en knuffel opgescheept moet al opruimen maar verkoop veel.

Dus als je nog ergens belang bij hebt het is niet te filmen wat ik allemaal heb en het is echt geen rotzooi hoor en niet duur ik heb heel veel onderanderen tupperware kan ik niet meer gebruiken met mijn handen mijn kinderen hebben zelf genoeg en al gezegd wat ze wel wouden, van het geld wat daar van over blijft koop ik nieuwe messen en slijper van tupperware daar kan ik wel mee overweg. en ik heb het liever naar mensen die ik het wel gun maar anders maar anders, ik geef nu even niets weg ik moet wel zelf anders oke tot schrijfs heb wel van alles dus vraag gerust

• grietje

heb hier al zoveel spullen ook van o.a. tupperware meis dat ik ook maar de kasten uitgeruimd heb. Wou dat ik je met die messenof zo had kunnen helpen, maar die heb ik nou net niet……lief van je dat je het eerst aan mij vraagt trouwens ….weet uit betrouwbare bron dat je echt bent wat je hier ook lijkt……EEN SCHAT

• gea

dank je praat zeker wel eens met voor ons beiden wederzijse hele lieve meid.

oke nu weet ik dat je niets hoeft. en die messen e.d komen er echt wel speer ik ook wel weer bijelkaa, zo heb ik het altijd gedaan.

Je helpt me al hoor een luisterend oor is ook heel belangrijk.

Ik wil mijn eigen kinderen ook een beetje hun eigen leven laten leiden, hebben ze recht op vind ik.

Nu tot de volgende keer maar weer.

Knuffel