man-vrouw

• joop

hallo iedereen,

voor mij een zeer moeilijke vraag, misschien kunnen jullie mij helpen?

Is diepe vriendschap mogelijk tussen man en vrouw? maw als een meisje en een jongen sterk bevriend zijn , is er dan ook iets meer?

is de man vb niet altijd uit op net een beetje meer? en hoe zit met de vrouw? kan zij veel interesse tonen in iemand zonder verliefd te worden? hebben mannen en vrouwen verschillende motieven in een dipe vriendschap?

stof tot discussie?

alle info is welkom (ook links)

• Joyce mvJino&Jaily&Jay

Nou ik denk dat een man en vrouw ook diep bevriend kunnen zijn zonder dat er verliefdheid bij zit.

• Dana

lijkt mij lastig hoor,khad het me inderdaad ooit eens voorgenomen ja,toen ik een man leerde kennen,het zou bij vriendschap blijven…………maarre weken later werden we allebei verliefd,terwijl we allebei getrouwd zijn…………………….je kan je nog zo veel voornemen,het verliefde gevoel laat zich niet wegstoppen……………ik denk dar het vrijwel onmogelijk is,een diepe vriendschap tussen man en vrouw ,zonder dat er meer bij komt kijken

• margo

zelf heb ik een aantal ervaringen hiermee die helaas niet goed verlopen zijn. ook ik wilde net zoals jij blijkbaar wilt wel een goede vriendschap met een man maar meer niet (4x in het totaal gebeurd) uiteindelijk worden de mannen in mijn geval toch verliefd met alle gevolgen van dien en wat erger is,,, weg vriendschap! op dit moment heeft een vriendin van mij een relatie met een man op vriendschappelijke basis maar ook hier gaat het fout, zij is niet verliefd wil zijn vriendschap eigenlijk niet kwijt omdat het verder heel leuk is en hij… ja idd is wel verliefd en zegt nu zelfs al ,als dit is wat ik van je kan krijgen en meer niet dan doet het mij pijn maar neem er genoegen mee voor nu. omdat hij denkt dat ook zij echt wel een keer verliefd zal worden juist omdat ze het verder zo leuk hebben!

zou je graag iets anders vertellen maar ik geloof niet meer in diepgaande vriendschappen tussen een man en een vouw hoe jammer ik het ook vind! groetjes, margo

• bette

hallo met bette.ik ben getouwdt… wil dat ook blijven… ik heb 10jaar een vriend gehad. lief en leed gedeeldt…oprecht eerlijk.zoo mooi en warm..er kwam geen verliefdheid aan de pas…maar wel respect, voor elkaar.en ik ben een vrouw… nee dan kun je geen gewone vrienschap hebben met een man.NEE DAT KAN NIET VOLGENS MENSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WANT DAT IS NIET TE VERTROUWEN!!!!! BOELSHIT!!!!!!IK BEN HELAAS 04-11-2004. MIJN ALLERBESTE VRIEND VERLOREN!!!! AAN DE DOOD!!!!!.ik heb een boek toeval bestaat niet!!! en als we alles van tevoren… wisten!!! kom je met 10eurocent je hele leven door!!!!l LEEF JE EIGEN LEVEN!!! WANT VOOR DE MENSEN!! DOE JE HET NOOIT!!!!!! GOED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!joop schreef:

>

> hallo iedereen,

>

> voor mij een zeer moeilijke vraag, misschien kunnen jullie

> mij helpen?

>

> Is diepe vriendschap mogelijk tussen man en vrouw? maw als

> een meisje en een jongen sterk bevriend zijn , is er dan ook

> iets meer?

> is de man vb niet altijd uit op net een beetje meer? en hoe

> zit met de vrouw? kan zij veel interesse tonen in iemand

> zonder verliefd te worden? hebben mannen en vrouwen

> verschillende motieven in een dipe vriendschap?

>

> stof tot discussie?

>

> alle info is welkom (ook links)