zondag

• gea

alweer een hele goeiemorgen mijn hoofd en huis word weer een beetje leefbaar .

Ben alles wat ik opgeruimd had weer aan het nazoeken ben natuurlijk weer eens wat keijt , maar daar heb ik tot mandag de tijd voor en anders nog maar en ker uitgedraaid het zit allemaal in de computer, dus ik maak me er maar niet te druk om net een schema voor vandaag gemaakt, alle klusjes en dingen die gedaan moeten worden waar de zondag een mooie dag voor is .

Maandagmorgen staat al vol met allemaal noodzakelijke telefoontjes dat kan niet in het weekend, informatie beheergroep,weer alles in het honderd daar is niet prettig een tweeling voor hun dan, bedoel ik vind het geweldig, maar de 1 zijn financiering is nu rond maar de ander heeft een schuld opgebouwd en willen ze even 579,15 innen met een aceptgiro, sukkels toch hij zit op school zelfde als zijn broer maar een paar maanden later begonnen.

Maar het ziekenfonds heeft ondertussen wel even 179, euro van zijn bank afgeschreven i v m student en dat alles rond was, maar het domme is van de andere is het ziekenfonds nog niet rond dus die krijgt ook zon grote rekening , maar die krijgt wel zijn achterstalligstudiefin. stelletje sukkels daarze weten volgens mij niet meer waar ze mee bezig zijn ik ben al met hun steeds tel. bezig geweest jawel met alletwee vanaf nov. en elke keer zeggen ze nu is het voor elkaar nou mooi niet dus ,maar ik hoop dat als het 1 keer loopt eindelijk goed zal zijn zo zie je mar ben je nog met het ene bezig is het volgende er alweer, maar we houden er de moed in.

Nu ik wens iedereen , en grietje in het bijzonder een hele fijne zondag toe, hoop op een beetje mooi weer,bedankt voor het luisteren tot de volgende keer maar weer. gea

• Bianca

Blij dat het weer een beetje leefbaar wordt bij je, dat heb je wel verdient. Ik wens jou ook een hele fijne zondag.

• gea

bedankt diana, ik ben nog nooit over een stofje gestruikeld zeggen we hier dan ,heb juist de instelling het is allemal maar droge rotzooi dat is zo weer weg.

heb ook vier kinderen klein gehad en werkte er altijd bij, nou dan rotzooiden we maar wat an als de kleren maar schoon en heelwaren en goed te eten en te drinken de rest kwam wel was het vandaag niet dan morgen wel en als het maar gezellig was welles wat te hoor maar had het voor geen goud willen missen..daar ga ik weer wou eigenlijk alleen maar zeggen ik wens jouw met je gezin ook een hele fijne dag toe , lijkt er hier niet op maar hopelijk bij jullie een beetje zonnig,tot de volgende keer

• grietje

ach ja breek me de bek niet open over die studiefinanciering….we zullen maar zeggen ….het zijn ambtenaren he…..prettige dag meiden