Daar is ze weer,
Ik zal de dingen 1 voor 1 proberen op te schrijven.
Vanmorgen werd ik wakker, dat was weer fijn of niet dan,probeerde uit bed te komen kon niemand vanaf boven roepen, wil ik ook niet meer , de jongens kunnen wel in paniek raken nog door de inbraak.
Mijn benen en rug en handen willen niet , maar moet eruit in beweging anders kan ik de hele dag niet lopen en trouwens moet ook naar de w c, even later lig ik op de grond, nu mijn oefeningen hier maar gedaan een half uur later daar is ze weer.
Mijn behoefte gedaan en maar even in beweging heel rustig aan beginnen en dan denk ik maar alle goede dingen komen langzaam.
Mijn uurtje computeren gedaan, ondertussen steeds even heen en weer lopen koffie pakken med. nemen water drinken moet even eruit dus scootmobiel aan de stroom gezet was gisteren vergeten, ja voor mij vervelend maar de jongens hebben ook de stage , school en wat ook heel belangrijk is hun vrienden aan het hoofd.
ondertussen weer een paar papieren en een doosje papieren en hebbedingetjes opgeruimd. je wilt ook niet weten hoe mijn huis eruit ziet geeft niks zo voel ik mij zelf ook vanbinnen 1 grote chaos maar wel een georganiseerde chaos niet voor een ander maar wel voor mij, er mag ook niemand aaan mijn papieren en spullen komen anders kan ik niets terug vinden nu duurt het ook wel eens even maar op het eind komt het allemaal wel weer goed.
toen was het ongeveer half 9 met de scootmobiel even de frisse lucht in dat ding gaat zo lamgzaam 7 km per uur mar ik ontspan er wel in krijg mijn frisse lucht kan over de dingen nadenken lever tegelijk even een fles in bij c 1000 ga even op de pin kijken en tsoek weer naar huis ondertussen even met wat mensen gepraat dat willen ze nu wel is mooi weer en laten de hond uit.herlijk thuis even pauze moet even bijkomen.even achter de comp. weer even wat opruimen, he he daar is mijn vriendin ondertussen ook met peter even geklets alles weer oeven overlegd wat we van plan zijn en de dingen even in goeie volgorde hij is mijn rem, die schat, terwijl die zelf met zijn kaak zit en het bijna niet wil de med. hebben een hele vervelende uitwerking maar gelukkig is het een doorzetter, en neemt ie nu de tijd om ziek te zijn voor mij is dat ook fijn we gaan nu samen door deze rot periode heen ze hebben het vaker of lief en leed nou ondertussen weten we wel wat dat is en samen zijn we sterk, nu dit was ongeveer mijn morgen ik kan ook niet elk dingetje eropzetten dan zit ik meer axchter de comp. o ja de uitslag was precies zoals verwacht maar de gen die me belde zou zich in de verg, hard voor me maken omdat de jongens zo veel verzorgende dingen voor me doen dat weeet eigenlijk ook niemand omdat ze niet willen dat daar over gepraat word, maar elke dag helpen ze me onder de douche alles klaarzetten en aankleden ze wilen me alleen niet naakt zien nou dat wil ik ook niet ze zijn wel 18 maar het b h bandje moeten ze wel dicht maken mijn sokken aantrekken maar gelukkig heb ik dat er gisteren uitgegooid, en krijgen ze 3 uur op papier dan voel ik me ook wat geruster zoek nu naar een mogelijkheid om toch nog wat te verdienen ga alle spulletjes die ik door de jaren heen verzameld heb uitzoeken schoonmaken op marktplaats zetten, behalve mijn vrienddin die krijgt de dingen van mij die is ook goed voor mij dus ik ook voor haar nu houd ik rven op mijn handen willen niet meer allemaal een hele gezellige dag toegewenst en heel veel zon kunnen we gebruiken