Wederom een hele goeiemorgen.
Vandaag gaat het heel slecht met mijn lichaam , nu probeer het hier maar eveneen beetje van me af te praten mijn gezin heeft nu genoeg over zich heen gehad.
Vandaag krijg ikbericht of mijn hulp nog wel doorrgaat, inverbamd met bezuinigingen regerering , toen de longens 16 jaar werden ben ik al 2 en half uur ingekort.
Maar nu zijn ze 18 jaar en nog thuiswonend, ze moeten nu alles overnemen, zeer waarschijnlijk , maar even afwachten , ze bellen tussen 12 en 3 uur.
Ik bereid me er op voor maar geeft een vreselijk gevoel, dan ben je echt overgelaten, voor ieder dingetje wat je vraagt aan de goed heid van een ander.
Iedereen zegt wel dat ie wil helpen maar dat is altijd waar het een ander uit komt wat heel logisch is maar voor mij kan het heel frustrerend zijn gaat soms maar om hele kleine dingen , ik bedoel heus niet als er eens 2 weken niet afgestoft word zo wat, ben nog nooit over en stofje gestruikeld, maar als ze het dan doen wil ik graag dat het ook goed gedaan word, of zeur ik nou.
met een bedget kun je verschillende mensen inhuren hoefje niet steeds tegen de zelfde te zeuren .
En wat ook belangrijk is voor mij in iedergeval, denken ze ook niet moet dat alweer. Ik wil niet dat een ander voor mij bepaald wat ik wel of niet belangrijk moet vinden. Ik zal me ook niet met een ander zijn huishouden bemoeien. Maar wat ik graag wil is ook mensen in huis die ik kan vertrouwen waar ik me zelf bij kan zijn dan kan ik ook beter met mijn ziekte omgaan.nu houd ik op sorry ik gebruik jullie wel als klankbord . gea