dinsdag

• gea

allemaal een hele goeiemorgen,

het is weer een nieuwe dag nieuwe prijzen nieuwe kansen.

het word weer een heftige dag, giesteren ook een totaal geflipt nog door de inbraak , ik had niet door dat het zolang zo n inpact op je leven heeft gelukkig heel veel steun van de fam. politie slachtofferhulp,vrienden.

Maar slachtoffer hulp kan me niet verder helpen .

Ben doorverwezen naar een gespreksgroep ggd.

Nu gelijk weer allemaal dingen die mis gaan, de huisarts geen stukje begrip, maar is een lang verhaal.

nu vandaag de mensen bellen ik doe hele verkeerde dingen , ik bedoel race in mijn scootmobiel het hele dorp door kom thuis met allemaal spulletjes, gelukkig achteraf wel bruikbaar maar financieel echt niet verantwoord, maar krijg gelukkig veel begrip van peter, maar die jongen staat ook op de kop van de pijn, ik zeg steeds ga maar naar boven heb je geen last van mij als hij er is ratel ik de hele tijd door, zeg wel zeg maar niets terug, slaat nergens op ik ga net zolang door totik wel antwoord krijg.

Nu houd ik weer even op mijn handen willen niet meer , maar dit is voor mij een goede uitlaatklep, jullie kennen me toch niet anders schreef ik het wel van me af , maar dat wil helemaal niet met die kuthanden.

Nu maar weer bedankt voor het luisteren iedereen die zich aangesproken voelt een hele fijne dag toegewenst,hopelijk een beetje zonnige dag en maar weer tot morgen

groetjes Gea

• grietje

hoi gea

ja impact heeft zo een inbraak, spreek helaas ook uit ervaring. Dit heeft tijd nodig en hulp. Rare huisarts heb jij hoor, maar ja je moet het er mee doen he. Blij dat de familie je steunt. Ik wens je veel sterkte toe meis.

• gea

grietje bedankt, ik ga nu even overal achteraan bellen. kom later hier weer even kijken.

( dikke knuffel)