Vanddag ook maar weer een hele fijne dag toegewenst hope;ijk een beetje mooi weer.
Ik ga er in ieder geval een hele gezellige dag van maken.
veel plezier ,mischien zijn er meer mensen zo vroeg op, zou wel gezellig zijn .
oke allemaal het is alweer een volgende dag dus wederm een goeiemorgen , maar inderdaad de dag is wat je er zelf van maakt, ook ik heb weer een super dag gehad .
Maar diana was is er dan gebeurd ik weet zelf ook dat het soms zomar kan omslaan, hoop dat het toch nog goed gekomen is (ik kan nog geen tekentjes hier maken wel op msn , mar een dikke knuffel van mij) gea
diana ik ben altijd vroeg als je wilt kom ik elke dag evben met je praten zo vroeg ik zit er meestal alleen op dus ik kijk niet eens meer elke dag en op een gegeven moment was het niet leuk meer.
Maar deze site heeft me heel erg geholpen hele lieve reacties en mailtjes , na de inbraak, ik zit er nog wel midden in maar ben er druk mee bezig maar krijg veel begrip en steun van bepaalde mensen.
Ik ben nu bezig andere mensen uit te sluiten laat me niet gek maken.
Maar als ik wat voor jouw kan doen, zeg het maar als ik het hoor praten we even verder. nog maar een knuffel daar knap ik ook altijd van op als ik die krijg van iemand die het meent
ach niks bijzonders hoor alleen was me oudste super maar dan ook super vervelend. Die was uit school gekomen en heb alleen maar ut bloed onder me nagels vandaan gehaald:( Ze bleef aan de gang pffffffff om gek van te worden en dan moet je als mams zijnde je eigen maar inhouden. En soms heb ik daar best wel eens moeite mee. Maar oke die dag ligt weer achter ons en gaan vrolijk verder vandaag. Gelukkig zit ze nu de hele dag opschool dus weinig last van d'r en vanmiddag zien we het wel. Maar bedankt hoor meis
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?