Is dit vriendschap?

• Denise mv Julian&Martijn

Je ene vriendin laten barsten voor een andere vriendin:(:(:(:(

• Diana mv Caitlin en Ashley

nope dat is geen vriendschap. Bij vriendschap hoef je niet te kiezen

Mooi zo want mijn ogen zijn geopend:(

Wagenwijd zelfs!

• gea

vrienden kun je toch met meerdere mensen zijn mijn gezegde is als zoiets gebeurd het zegt meer over hun dan over mij.

Maar het is gemakkelijk gezegd je moet het ook voelen.

En zulke dingen voelen nooit lekker.

Veel sterkete ermee

Tuurlijk dat kan…maar als je op een gegeven moment merkt dat een goede vriendin haar andere vriendin boven jou verkiest hoe zou jij je dan voelen

:(:(

• gea

dat weet ijk klote dus.

maar het heel lullig je kunt je erom druk blijven maken maar daar word het niet beter van juist erger en het rottigste is jij zit ermee die andern niet.

Ik hoop dat je snel een ander iemand krijgt die dan later wel een vriendin word maar alles heeft zijn tijd nodig.

hopelijk heb je nog een andere vriendin of een hele goede kennis ik weet echte vrienden heb je nooit veel,kennissen wel meer maar ook daar kan iets moois uitkomen.

ik wens jouw heel veel succes.

Ja precies zo is het wel,kennissen heb ik zat,maar het probleem is vaak dat het dan telkens van mijn kant moet afkomen:(

En dat is dus iets waar ik gewoon geen zin meer in heb…

• gea

ik snap dat dat moeilijk is, ook ik heb dat moeten doen.

Je raakt inderdaad nog meer mensen kwijt, maar degenen die je overhoud zijn dan wel de echte.

mischien heb je er wat aan, mischien ook wel niet maar.op een gegeven moment heb ik ook gezegsd ik hou op met geven dan blijven de echten wel over , ja ondertussen raakte ik ook mensen kwijt maar wat mij opviel ook geld, dat klinkt mischien wel dom maar als iemand het even niet zo ruim had dacht wij hebben het toch goed en dan maar wat minder maar toen dat ophied bleek wel wie de echten waren .

Ja ik heb wel een paar maanden erg weinig vrienden gezien. maar na een tijdje kwamen de echten toch weer.

dAN IS HET ZAAK OM STERK TE ZIJN EN NIET WEER IN MIJN OUDE FOUTEN TE VERVALLEN.

nU BEN IK WEER HEEL GELUKKIG MET MIJN VRIENDINNEN, JA IK HEB EEN PAAR WAAR HET ALTIJD GOED MEE IS WE ZIEN OF HOREN ELKAAR SOMS HEEL WEINIG, MAAr ze wonen ook ver weg maar wanneer we bellen of elkaar zien kunnen we zo de draad weer oppikken, daar houd ik mij aan vast en wat ook belangrijk is vrienden kun je uit zoeken familie niet.

gelukkig heb ik goed contact met mijn fam. maar mijn schoonfam is jamergenoeg niets maar daarmee kappen vind ik nog moeilijker dan met vrienden ik hoop dat je hier wat aan hebt,en wens jouw heel veel sterkte makkelijk zal het niet zijn liefs gea

Tja en mijn verstand zegt:laat haar toch barsten ze is het niet waard zo.Maar mijn gevoel zegt weer anders!Ik wil haar niet kwijt maar zoals ze nu doet,dat doet gewoon zeer:(

• gea

ja en dat is en blijft moeilijk daar kan ook niemand je mee helpen , al hoe graag we dat ook willen.

Weet je het ergste is jij zit ermee, en een ander gaat vrolijk verder en als het hun dan later ook gebeurd weten ze pas hoe het voelt, maar dan zijn ze alweer vergeten dat ze het zelfde bij jouw gedaan hebben.

IIk hoop dat je ondanks alles toch een beetje kunt genieten van het mooie weer en de paasdagen.

Ik verwen me dan meestal met een bosje bloemen op tafel, en soms een glimlach van een kind, of een bijdehante opmerking van mijn zonen(18) dat doet dan even goed en probeer daar dan weer een beginnetje mee te maken.

Nou meisie heel veel zterkte, als het je helpt denk ik positief naar jouw toe baat het niet schaad het niet veel liefs gea