goeiemorgen allemaal no steeds niemand , maar als ik ook niets zeg zegt niemand natuurlijkiets.
Hier is het lekker weer het zonnetje erbij.
kopje koffie erbij , autoracen ervoor , lekker gezellig.
grietje bedankt, ja dat was eergisteren, vandaag gaan er ook nog veel heen die vrijdag niet konden.
Maar dat is niet zo erg dat het wat verdeeld is, ik heb namelijk 5 broers en 5 zussen en dan de haanhang nog en de kleinkinderen en de achterkleinkindern.
E n ook mijn ooms en tantes en dan nog haar vrienden.
Zo zie je maar dat is niet in 1 dag te doen.
Vorig jaar toen ze zeventig werd zijn we naar de dierentuin geweest.
Ook heeft ze weleens een zaaltje gehuurd.
Weet je wat wel heel erg leuk is wij hebben elk jaar een zussendag.
heel erg gezellig omde beurt bij iemand thuis we weten nu al waar we volgend jaar naar toe gaan.
Ook hebben we een familiedag, ook hele uittocht maar ook geweldig die hadden verleden jaar gecombineerd met mijn moeders verjaardag.
Dit jaar is het 3 juli dan zijn mijn moeder en een paar zussen naar fam. in amerika geweest leuk kunnen we fotos en filmpjes bekijken daarvan .
Hopelijk is iedereen dan nog gezond .
Wat een verhaal zeg zie ik nu , ik schrijf net zoveel als ik praat zie ik nu.
Hier is het nog steeds prachtig mooi weer ga straks met peter uiteten even een stukje onspanning lekker even eruit het word de chinees we weten al wat we willen zelfde als de vorige keer heerlijk
ooow wat heerlijk uit eten. lekker gezellig he zo een grote familie, wij zijn met zijn vieren en wat mij betreft hadden het er mer mogen zijn. Met de rest van ooms en tantes hebben we geen contact meer, door de scheiding van mijn ouders.
Vroeger bij mijn opa en oma thuis was het ook altijd zo een zoete inval van ooms en tantes, beide kwamen oook uit grote gezinnen 7 en 13 kids, maar dat waren the old days.
Mijn grootvader van moederskant, kwam uit friesland en had ook een hele grote familie, helaas wou mijn opa door omstandigheden geen contact meer met zijn familie en hij had zelf maar twee kids :-(. Hij is vroeg overleden, toen ik 5 was en daarna zijn we nog wel eens in frieland geweest omdat mijn oma dat wou en ik heb daar fijne herrinneringen aan. Tante klaske , 3e vrouw van mijn overgrootvader, die in een bejaarden huis zat, dat was zo een lieve vrouw. Ach heb heel wat goede herinneringen in oosterbierum liggen en mijn overgrootvader ligt daar ook begraven….zucht memory`s
nou ik woon niet in oosterbierum, maar je mag ook hier wel eens langs komen hoor,
is wel friesland meestal heel gezellig.
Ook hier is het vaak de zoete inval, komt dat de jongens nog thuis wonen.
Hun vrienden zijn hier altijd, ze gaan dan naar zolder hebben ze hun playstatiion, t.v, muziek en een lekkere hangplek, dit is al een jaar of 4 zo ze hebben het zelf geverfd en viniel gelegd met een hele ploeg was bere gezellig vorig jaar .
En mijn vriendin komt geregeld aanwaaien of een buurvrouw, de rest van mijn vrienden bellen eerst die wonen verder weg en dan is het sneu voor een dichte deur.
Ik zal nog even douchen en me klaarmaken voor eten, heb er zin in . jij ook nog en gezellige avond en we kletsen vast nog wel eens de groetjes aan iedereen bij jouw thuis
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?