Hoe de waard is

• Yvonne

Sjaantje (—.direct-adsl.nl)

Datum: 14-03-2005 21:56

Yvonne weet wel waar dit op slaat Jackie, ze doet vast alsof ze een DBtje is

leg me maar uit sjaantje waarom ik het wel weet?

want ik weet het dus niet ..

blijkbaar jij dus wel

• Sjaantje

echte gevalletjes dus van DBtje, nou zou ik ook zijn.

Ik travel maar weer door:)

• Joyce mvJino&Jaily&Jay

Nou sorry dan ga ik morgen maar naar de kapper om mijn haar blond te verven.

En wat lollig om maar weer even over traveler te beginnen,hohoho wat zijn we lollig.

Het gaat gewoon nergens meer over.

Ik hoop maar dat jij dan niet zo'n DBtje bent,al twijfel ik daar nu aardig over.

Mensen voor iets uitmaken terwijl je ze niet eens kent bah hoe min kun je zijn.

• Jackie

“Mensen voor iets uitmaken terwijl je ze niet eens kent bah hoe min kun je zijn.” <—

ja dat vraag ik me ook af nu :? daarom had ik ook neer gezet hoe de waard is vertrouwt hij z'n gasten…….

• Joyce mvJino&amp;Jaily&amp;Jay

Ik snap er gewoon werkelijk geen ene moer meer van,pffffff mischien moet ik eens die hele internet verbinding er uit gooien,en is aan mijn gezin gaan denken.

En Jackie jij weet hoe moeilijk ik het heb of heb gehad.

groetjes

• Jackie

Joyce ik doel ook niet op jou meid! want, dan zeg ik je dat wel dat weet je wel..en ja ik weet hoe moeilijk jij het hebt gehad of nog hebt maar jou zinnentje dat moest ik ffies pikken sorry…niet persoonlijk bedoeld dus tegen jou…

groetjes Jackie

• Joyce mvJino&amp;Jaily&amp;Jay

oke dan,maar ik snap gewoon niet meer waar mensen zich nu nog zo druk om kunnen maken.

Overal waar je nu leest is iedereen elkaar aan het beschuldiggen van vanalles.

Er zijn groepen gevormd.

oftewel het lijkt wel oorlog triest eigenlijk er zijn zoveel ergere dingen :(

• Selena

Wie is de waard hier dan ? Nicole is dat toch :?