Vriendschap

• Doet er niet toe

Waarom kost het toch zoveel moeite om nieuwe vrienden te maken als je al ‘wat ouder’ bent en geen uitgaanstype bent.

• Joyce mvJino&Jaily&Jay

Ja omdat je dan mischien te weinig onder de mensen komt.

Ik zelf ben nog niet oud maar ook niet echt een uitgaans type omdat ik 3 kinderen heb,en daar naast nog werk.

Ja sorry ik heb eigenlijk niet een echt goed antwoord omdat ik niet weet hoe je het moet doen.

succes ermee.

groetjes

• Doet er niet toe

Ben ook niet oud hoor… (36). Maar werk gewoon. Heb al op meerdere manieren (oa via internet) geprobeerd maar dat lukt ook niet erg geloof ik

• Joyce mvJino&Jaily&Jay

Nee maar jij kan ook niet zien door je monitor heen of diegene die er aan de andere kant zit,zegt wie hij of zij is.

Ik ben ook niet echt op zoek naar vriendschap ,het komt je gewoon tegemoed denk ik.

Ik heb het idee als je het zoekt dat je het niet zult vinden.

• Doet er niet toe

Heb je ook gelijk in.. Het valt me alleen op dat mensen dat wel zoeken via advertenties en zo.. Als je daarop reageert is het meestal na 1 of 2 mailtjes voorbij.. Ik denk dan bij mezelf zet dan geen advertentie…

• Joyce mvJino&Jaily&Jay

Nou mijn oma heeft een advertentie geplaatst in 1 of ander blad ,omdat ze zich echt ellendig alleen voelde.

Daar heeft ze nu 2 dikke vriendinnen aan over gehouden dus het kan wel.

• Doet er niet toe

Dat bedoel ik… Maar vraag me het soms af