inbraak

• Joyce mvJino&Jaily&Jay

ook namens mij nogmaals heel veel sterkte.

groetjes Joyce

• gea

ik wil jullie allemaal bedanken de reacties van jullie waren voor mij heel belangrijk.

DE hele dag waren er mensen om mij heen al mijn kinderen en ook mijn schoonzoons en kleinkinderen.

Nu moet ik alleen weer op dat zelfde bed en nu pas krijg ik in de gaten dat ik daar moeite mee heb.

De politie rijd steeds voorbij dat helpt, mijn zoon is in huis helpt, alles helpt nu moet ik zelf nog , maar ik probeer het positief te bekijken het was mijn tijd nog niet ik ben er nog.

meiden bedankt voor jullie steun een echt vrienden gevoel geeft dit

BEDANKT BEDANKT

• Selena

Knuffel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• gea

dank je selena , doet me goed zit met tranen in de ogen zoveel steun van mensen die ik niet ken als er met jullie wat is hoop ik er ook te kunnen zijn .

liefs gea

• Yvonne

gea hoop dat je de nacht een beetje goed bent doorgekomen…

knuffel en neem de tijd dit te verwerken.,heel veel sterkte

• gea

allemaal bedankt ben de nacht doorgekomen maar nietgoed maar zal elke dag wel een beetje beter gaan.

technische recherce is vanmorgen geweest, de buren om de beurt heb heel veel telefoon, heb het druk ermeee zo kan ik het steeds wel weer van mij afpraten , en steeds tegen andern, scheelt hoeven ze ook niet steeds het zelfde verhaal aan te horen.

morgen neemt slachtoffer hulp contect op moet morgen naar dokter mijn pols is wat mee, die heb ik eind januari gebroken gehad dus was nog niet helemaal weer goed, even na laten kijken,ik ben alleen nog bang voor mijn bed. nogmaals bedankt voor jullie lieve reacties

gea