inbraak

• gea

hallo ik ben nog steeds van slag wie weet hoe ik hier mee om moet gaan.

Er is ingebroken bij mij, oke maar hij probeerde mijn keel dicht te knijpen was al om half 1 politie is geweest ik ben zo bang.

Mijn schoonzoon wou al komen, maar mijn zoons zijn in huis ! ligt nu op mijn bed Ja dat bed is beneden dus daar was de inbreker mischien ook wel van geschrokken ik ben boos, maar ook bamg maar wilniemand ermee lastigvallen dan is dit toch mooi.

Ik probeer straks maar weer te slapen.

bedanky voor het luisteren al is er niemand ik ben het even kwijt.

• Selena

OOOOOOOOOOOh wat erg. Ik weet niet wat je verder kunt doen, misschien even met iemand van slachtofferhulp praten ?

Ik neem aan dat je dochter en Schoonzoon bij je zijn nu ??

Heel erg veel sterkte.

• grietje

he gea das niet zo fijne zeg. Bij ons was er ook ooiteens ingebroken en toen is slachtofferhulp ingeschakeld, daar hebben we veel aan ghad. Alleen kan je dit niet aan hoor, zoek asjeblieft contact met ze, de politie had je hier op horen te wijzen, bij hun moet je ook ff vragen naar telefoonnummer van slachtofferhulp.

Veel sterkte met deze rot ervaring

• Bianca

Ow wat erg, ennuh net wat de andere zeggen zoek hulp. Dit kan je niet alleen verwerken!

• Joyce mvJino&Jaily&Jay

veel sterkte met het verwerken ,het is niet niks Gea.

Ik kan me voorstellen dat de schrik er goed inzit.

groetjes Joyce

• Yvonne

jeetje wat erg zeg..

hoop dat je nu niet alleen ben..

sterkte..

• wendy mama van kevin 14-12-2003

Jeetje wat erg… probeer wel hulp te zoeken.. dit kan je nog niet alleen verwerken hoor!! heel veel sterkte!

• gea

badankt allemaal, voor jullie lieve woorden mijn zoons, blijven bij mij.

Nu is mijn schoonzoon er met de kinderen , mijn dochter moest werken.

Vanmiddag om 4 uur komen mijn andere dochter en schoonzoon komen dan na het werk maar moeten uit groningen komen, politie is alweer geweest.

technische recherce komt nog . ik ga weer kijk vanavond nog even,hartstikke bedankt deed me erg goed en ik kon het vannacht even van me afschrijven , hielp echt zie nu al tegen vannacht op mijn man vaart dus is ook niet thuis, maar gelukkig de jongens wel

• grietje

succes gea

• Selena

Hoe gaat het nu met je Gea ?

Nogmaals heel veel sterkte !