goeie

• grietje

morgen allemaal in deze witte wereld, prettige dag

• roosje

nou goede middag hier het is nog overal wit en de kids hebben het goed naar hun zin opstraat je moet tussen de sneeuw ballen door fietsen en ze proberen te ontwijken het is gelukt maar jemoet niet vragen hoe maar als ze maar lol hebben ……………..roosje…………..

• grietje

hier zie ik de mensen voorbij glijden met hun fietsen, dus het schijnt toch wel glad te zijn, hoe krijg jij het voor elkaar zeg om te fietsen in dit weer……brrrrIk ben blij dat ik vandaag binnen kan/mag blijven. Maar de kids zie je heel veel plezier maken en de sneeuwpoppen schieten als paddestoelen uit de grond. De fun van de kids daar gaat het nu toch om, maar toch…..ZOMER :D

• roosje

ja dat zou natuurlijk heerlijk zijn lekker mooi weer maar helaas zitten we pas in maart maar het gaat hard zat de weken vliegen voor bij dus binnen een paar maanden zitten we weer in de tuin …………………nou ja even wachten dus………….roosje…. .

• roosje

en fietsen gaat hier redelijk ze zijn goed aanhet strooien dus daar ging het goed alleen de zij straatjes moest je goed uitkijken daar was het goed glad de stad is bij ons vier straten verder maar de boodschappen in de fietstas hoef je niet tesjouwen lopend vond ik het gladder dus met de fiets was beter…..roosje….