Vriendschap met een zachte G en Plus

  • Zuid-Limburgs stel

    Fijn dat jullie kijken.

    We zijn een openminded stel (50/52) met brede interesses, normaal postuur, niet rokers.

    Zijn jullie net als ons op zoek naar een stel voor uitwisseling massages, sauna, spelletjes, etentje, open gesprekken, yoga en dan ook nog eens uit de omgeving (Zuid-)Limburg.

    Vragen? Interesse? Schroom niet maar reageer, we stellen ons graag voor.

    Post was bewerkt op 15-10-2022 14:32 door Stel met een zachte G

  • singlepapa38

    Hey wat leuk!!! Ik wil jullie graag leren kennen. Ik ben een single papa van twee kids. 

    hoe kunnen we contact maken?

  • singlepapa38

    Hey wat leuk!!! Ik wil jullie graag leren kennen. Ik ben een single papa van twee kids. 

    hoe kunnen we contact maken?

  • Zuid-Limburgs stel

    Hallo Singlepapa38,

    Wij zijn op zoek naar een ander stel voor vriendschap, jouw profielnaam impliceert iets anders maar ligt het op als dat niet korrekt is.

  • peter

    Hallo stel wij ook stel houden ook van maggage - sauna - spelletje enige waar we niks mee hebben is yoga wij m 65 vr 61 als jullie meer vragen hebben gewoon stellen ons mail is peter128peter@live.nl we horen het wel grt.

  • singlepapa38

    Heel graag klets ik met jullie verder maar dan wel ergens anders als het kan ????

  • Zuid-Limburgs stel

    Hallo singlepapa,

    Dat is prima. Ons mailadres is xanyes@live.nl.

    Groetjes

  • Brittany

    Hallo schatje ,

    word alsjeblieft nooit boos, ik zag je profiel hier op vriendschap.startpagina.nl en daar was ik erg blij mee, ik zou je echt graag meer willen leren kennen, en ik zal heel blij zijn als je me hier in mijn privé e-mailadres kunt schrijven zodat ik je meer over mezelf kan vertellen,

    w.brittanylilian1988@gmail.com

    Hier is mijn privé e-mailadres