vriendschap stel gezocht

  • gezellig

    Wij zijn een stel van begin 40, samengesteld gezin, regio Utrecht, waarbij we dus 1 keer in de 2 weken een weekend kindervrij zijn.

    We zijn op zoek naar een leuk stel om gezellige dingen te ondernemen, het liefst dus zonder de kinderen. 

    We houden van uiteten gaan (wat nu even niet kan) maar ook lekker thuis bij elkaar komen, borrrelen, lekker eten, goed glas wijn erbij, gezellig kletsen, spelletjes spelen, gezellig tot in de late uurtjes.

    Wandelen, hotelletje pakken, activiteiten ondernemen, samen cocktails maken is een greep van dingen die ons aanspreken

    We zijn actief, jong van geest en openminded.

    Spreekt onze oproep je aan, mail dan naar:

    gezelligheidkentgeentijd2020@outlook.com

    Post was bewerkt op 01-12-2020 13:03 door gezellig

  • Niels

    Hoi hoi,spreekt jullie ons profiel aan?

  • Monyet

    Hoi hoi,

    Zijn jullie nog steeds opzoek? Wij zijn een stel van 33 en 35 uit Amersfoort. Geen kids en in voor gezelligheid!

    Groetjes!

  • Marmar

    @Monyet Aantrekkelijk. Mail me voor wat informatie uitwisseling. Leuke vent uit 033 voor gezelligheid. Beschaafd..Petervanderklift@gmx.com

  • Brittany

    Hallo schatje ,

    word alsjeblieft nooit boos, ik zag je profiel hier op vriendschap.startpagina.nl en daar was ik erg blij mee, ik zou je echt graag meer willen leren kennen, en ik zal heel blij zijn als je me hier in mijn privé e-mailadres kunt schrijven zodat ik je meer over mezelf kan vertellen,

    w.brittanylilian1988@gmail.com

    Hier is mijn privé e-mailadres