Vriendinnen en stelletjes gezocht

  • Lucille

    Hallo, wij  (zij is 50 en hij is 45; beide jong van geest en uiterlijk) zoeken lieve, spontane, eerlijke en gezellige mensen om zo nu en dan eens wat af te spreken. Wij houden niet van parenclubs, partnerruil, sauna's en dat soort onzin. Gewoon normale vriendschap. Waar wij wel van houden is o.a. lekker eten (zij is Indisch), humor, af en toe een biertje, strand, wandelen, winkelen, bioscoop. Zij zoekt ook nog leuke, lieve vriendinnen. Wij zijn niet rokers. Hebben een dochter van 13 en ook nog huisdieren. Woon je omgeving Nijmegen en kun je nog wat vrienden gebruiken, laat het me weten. 

  • Lucille

    =14pxHallo, wij  (zij is 50 en hij is 45; beide jong van geest en uiterlijk) zoeken lieve, spontane, eerlijke en gezellige mensen om zo nu en dan eens wat af te spreken. Wij houden niet van parenclubs, partnerruil, sauna's en dat soort onzin. Gewoon normale vriendschap. Waar wij wel van houden is o.a. lekker eten (zij is Indisch), humor, af en toe een biertje, strand, wandelen, winkelen, bioscoop. Zij zoekt ook nog leuke, lieve vriendinnen. Wij zijn niet rokers. Hebben een dochter van 13 en ook nog huisdieren. Woon je omgeving Nijmegen en kun je nog wat vrienden gebruiken, laat het me weten. 

  • Stel uit Brabant

    Hoi Lucille,

    We hebben jullie oproep gelezen, en het spreekt ons aan.

    Lijkt ons leuk om kennis te maken,

    Iets over ons wij zijn 56 en 54 ook jong van geest

    in bezit van kinderen, wat honden en een poes.

    Wonen bij Den Bosch gaan graag op vakantie steden bezoeken uit eten

    film terras BBQ  wandelen een avond gezellg kletsen en borrelen.

    Hoop van jullie te horen, 

    Groeten Ellen en Marlon

  • Lucille

    Hi Ellen en Marlon,

    Wat leuk dat jullie hebben gereageerd. Zou ik jullie emailadres mogen voor verder contact? Zou leuk zijn als er een klik is!

    groet, Lucille

  • Stel uit Brabant

    Hi Lucille,

    m.l.j.a.hendriks@home.nl

    Tot Mails!!

  • vlinder

    Lucille

    Hallo, wij  (zij is 50 en hij is 45; beide jong van geest en uiterlijk) zoeken lieve, spontane, eerlijke en gezellige mensen om zo nu en dan eens wat af te spreken. Wij houden niet van parenclubs, partnerruil, sauna's en dat soort onzin. Gewoon normale vriendschap. Waar wij wel van houden is o.a. lekker eten (zij is Indisch), humor, af en toe een biertje, strand, wandelen, winkelen, bioscoop. Zij zoekt ook nog leuke, lieve vriendinnen. Wij zijn niet rokers. Hebben een dochter van 13 en ook nog huisdieren. Woon je omgeving Nijmegen en kun je nog wat vrienden gebruiken, laat het me weten. 

    hallo stel kijk eens op ons profiel

     

  • Jtk

    Hallo Lucille,

    leuk gezin 40+ met dochter van 14 omgeving 024 willen jullie wel beter leren kennen.

    We zijn bereikbaar via mail.    gezelliguurtje@outlook.com